• Anonym (He-man)

Tjejer får blommor, killar får....?

Jag köper blommor till tjejen ungefär varannan månad i genomsnitt kanske. Hon blir alltid jätteglad och uppskattar det. Ibland är det blommor från en mataffär och då är det inte så dyrt men ibland så är det från en blommaffär och då kan det kosta 300 kr och uppåt.

Jag tänkte lite på det idag, vad får jag tillbaka? Det är inte så att hon brukar köpa saker till mig lite då och då, och vad skulle det isf kunna vara?
    Pratade med lite killkompisar och dom höll med om att det enbart var dom som gav sina tjejer oväntade presenter som tex blommor.

Vad bör en tjej ge en kille som mot svarar blommor? För jag personligen skiter fullkomligt i blommor och uppskattar det inte alls. Vart är jämställdheten?

• Svar på tråden Tjejer får blommor, killar får....?
  • Anonym (Tappad)
    matildaaf skrev 2014-11-30 20:19:05 följande:

Och säg inte att du kallar mig slampa igen? Alltså ditt stolpskott. Att jag har otur. Sa ju hur många jag hamnat i säng med. Du har fan problem. 

du är en slampa för män från den här kulturen. det är fakta.

för svenska män också, men de har inga direkta alternativ, så de kör på vad de kan få, dock med mindre investering.
  • Anonym (tick tack.)

Min sambo fick en klocka för 7000kr, tänker att det täcker blommor och liknande ett bra tag framöver

• matildaaf
    Anonym (Tappad) skrev 2014-11-30 21:11:33 följande:
    du är en slampa för män från den här kulturen. det är fakta.

för svenska män också, men de har inga direkta alternativ, så de kör på vad de kan få, dock med mindre investering.
    Kan tänka mig att du är en större slampa för dem. Vi kan slampa ihop.

Inte enligt grekisk kultur iallafall. 
    Så jag är inte bara en slampa utan nu någon dem bara kör på & som får mindre investering? Gud.. Skase malaka e. Aldrig träffat en svensk kille som haft det tänket som utländska. Jag är dock bara 22 & det är läskigt vad folk i min ålder ligger. Det är så jäkla äckligt, man blir mörkrädd.

Annars så förstår jag ditt tänk. Jag kan hålla med dig om att tjejer får mindre investering ju fler sexuella partners dem har, det är ju så folk tänker. Min personliga åsikt är dock att jag ser på det likadant för män jag skulle dejta..
  • Anonym (xxx)
    matildaaf skrev 2014-11-30 21:32:37 följande:

Så jag är inte bara en slampa utan nu någon dem bara kör på & som får mindre investering? Gud.. Skase malaka e. Aldrig träffat en svensk kille som haft det tänket som utländska. Jag är dock bara 22 & det är läskigt vad folk i min ålder ligger. Det är så jäkla äckligt, man blir mörkrädd.

Annars så förstår jag ditt tänk. Jag kan hålla med dig om att tjejer får mindre investering ju fler sexuella partners dem har, det är ju så folk tänker. Min personliga åsikt är dock att jag ser på det likadant för män jag skulle dejta..
    Svara inte idioten... han tycker det är kul med provokation. Har väl tråkigt eller något. 
  • Anonym (urk)
    Fy fan vilken unken kvinnosyn vissa män i den här tråden har! Gå lägg dig under en sten och ruttna där du hör hemma. Man mår illa av ditt snack om kvinnors värde, sanningen är väl den att det är du som är längst ner i skalan. Vem skulle vilja ha en man som du? 
  • Hedebris

Senast gav jag min man en parfym. Nya Hugo boss. Men blommor, choklad ett gulligt sms, ja det varierar

• matildaaf
    Anonym (xxx) skrev 2014-11-30 21:42:46 följande:
    Svara inte idioten... han tycker det är kul med provokation. Har väl tråkigt eller något. 
    Mmm, checkar ut från ett samtal med den personen nu.. Tappad så in i.. Hehe =) #nättroll
  • Anonym (Tappad)
    matildaaf skrev 2014-11-30 21:32:37 följande:

Ingen bryr sig om hur många män legat med annat än i den rakt motsatta riktningen.

Det kan vara ett problem för en man om han är oskuld till exempel. Många ligg är aldrig ett problem dock.
  • Anonym (Tappad)
    matildaaf skrev 2014-11-30 22:01:30 följande:
    Mmm, checkar ut från ett samtal med den personen nu.. Tappad så in i.. Hehe =) #nättroll
    hej då
  • Anonym (Tappad)
    Anonym (urk) skrev 2014-11-30 21:45:33 följande:
    Fy fan vilken unken kvinnosyn vissa män i den här tråden har! Gå lägg dig under en sten och ruttna där du hör hemma. Man mår illa av ditt snack om kvinnors värde, sanningen är väl den att det är du som är längst ner i skalan. Vem skulle vilja ha en man som du? 
    Det finns bara en sorts män när det gäller det här.

Men om du tror nåt annat får du väl säga till din nästa dejt att du brukade jobba som avsugerska på ett lastbilsstopp utanför Frankfurt så får vi se hur dina dejter går framöver. Det kommer att gå snabbt till sex i alla fall.
Svar på tråden Tjejer får blommor, killar får....?