Ztarduzt skrev 2015-01-27 16:49:11 följande:
Väger faktiskt 105kg :P men är relativt lång också så jag ser inte så fet ut ändå.
Frågan är ju om mina muskler i benen väger en del, mina vader är enbart muskler och är starkare än min syster som är "normalstor" och även hon tränar på gym.. så lite muskler har jag ju ändå och dom bidrar till några kilon ändå, så fort jag tränar och blir starkare så går jag upp i vikt, men har ju såklart en hel del fett också.
Dom gör verkligen olika på olika landsting, vilket är rätt irriterande.. måste vänta 4månader på att få komma vidare, tänk om jag inte får mens alls under den tiden eller enbart en gång? jag menar, min senaste mens startade den 2 December, pågick väldigt sparsamt i 4 dagar. (typ 4msk/dag, var för lite för tampong och i vanliga fall brukar jag behöva byta tampong väldigt ofta dom två första dagarna. har normalt mens 3-4 dagar. Min cykel har varierat mellan 29-32 dagar sedan april..) något är weird.
Har typ alla symtom på graviditet också, är så jäkla störande! Min temp är hög, illamående, törstig, kissnödig, trött tidigt och däckar, hård och stängd tapp, molande värk emellanåt.. enda som säger emot en graviditet är testerna och att dom inte såg något på vul, vilket ändå hade varit för tidigt då embryot hade varit stort som ett pepparkorn och dom inte letade efter något då jag var där.. blir galen på allt detta.. min sambo har gått in i en hoppas-fas och det lär ju knäcka honom när mensen nu kommer.. :(
oj, det lät skumt :s hoppas på att mensen uteblir och att du är preggo :D hade varit awesome!!
Precis, muskler väger ju. Undrar hur dom räknar på det då liksom? För då kan väl inte bmi mallen stämma?
Ajja, skit samma. Det är inte på grund av muskler som jag väger mycket iallafall :p
Ingen mens ännu. Trodde jag hade bim idag. Kan ha räknat fel. Väldigt mycket molvärk har jag, men inte mensvärk. Får se vart detta leder :)