• JosefineBo

Vi unga som planerar bebis!

Hej!

Jag och min sambo har börjat prata och planera barn lite smått, jag är endast 19 och han 23 år. Trots min unga ålder känner jag mig redo och vi har haft ett stadigt förhållande i år nu. Vi börjar prata och planera lite och ska ta och försöka i februari, alltså då barn på hösten 2015! 

Är det någon annan ung tjej som har barn eller planerar barn som vill dela lite tankar med mig och berätta lite hur ni har de och funderar på. Längtar efter en liten Hjärta

• Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!
  • Emmissara
    Anonym (bebislängtan) skrev 2015-02-02 21:01:40 följande:

Inatt drömde jag att jag var gravid, märkte detta då det kom bröstmjölk ur vänster bröst när jag klämde på bröstvårtan och gjorde ett test och det blev snabbt ett plus! Hoppas självklart att det ska vara en sanndröm men dröjer innan jag får veta.. BIM 14/2 :) nån mer som drömt att de plussat?

Jag har drömt ett ex antal gånger att jag har plussat och det är en sån härlig känsla som håller i sig i några sekunder när man har vaknat innan man kommer på att det bara var en dröm, men det är de jag lever efter. 
  • FiaFalk

Hej tjejer!

Jag har inte varit så aktiv här det sista, men jag läser & håller koll på hur det går för er! Grattis till er som har plussat! :)

Två gamla klasskamrater blev föräldrar i förrgår & självklart är jag glad för deras skull, men samtidigt så är det jobbigt för jag vill ju själv vara där! Som jag sagt tidigare så är jag säker på att de här året kommer att gå fort. Vi är ju redan några dagar in i februari! Vart tar tiden vägen? Om mindre än 11 månader ska jag sluta med mina p-piller...

Ska passa på & njuta av all egentid med min pojkvän & vi har mycket att se fram emot iår :) Jag söker jobb för fullt för att kunna genomföra flytten i sommar, men fortfarande inget. Jag försöker att tänka positivt, men ibland känns allt så hopplöst. Det har liksom kommit så långt att jag skulle kunna tänka mig att slicka igen kuvert hela dagarna haha...

Jag hoppas att allt ska gå bra för er som inte har plussat ännu & jag håller tummarna för er allihopa!

Kram Fia

• Anonym (bebislängtan)
    Enbarnsmamma01 skrev 2015-02-04 22:38:35 följande:

Plussade igår , vilken lycka!!

Grattis !! :)
  • Lorainz

Åh vad härligt! Grattis!! :)
  • FiaFalk

Grattis!
  • lilla frun

Åh får jag vara med här? :D

Jag är 19 och mannen 25, vi är inne på vårt 12:e försök! Bim den 13/2:)

• fridilie

Grattis!!
  • FiaFalk
    lilla frun skrev 2015-02-05 20:12:57 följande:

Åh får jag vara med här? :D

Jag är 19 och mannen 25, vi är inne på vårt 12:e försök! Bim den 13/2:)

Självklart! Hej och välkommen hit! :)
  • lilla frun
    FiaFalk skrev 2015-02-05 20:18:35 följande:

Självklart! Hej och välkommen hit! :)

Tack så mycket! När har ni andra bim och vilket försök är ni på?:) förlåt men har inte läst tråden ordentligt :D
Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!