• JosefineBo

Vi unga som planerar bebis!

Hej!

Jag och min sambo har börjat prata och planera barn lite smått, jag är endast 19 och han 23 år. Trots min unga ålder känner jag mig redo och vi har haft ett stadigt förhållande i år nu. Vi börjar prata och planera lite och ska ta och försöka i februari, alltså då barn på hösten 2015! 

Är det någon annan ung tjej som har barn eller planerar barn som vill dela lite tankar med mig och berätta lite hur ni har de och funderar på. Längtar efter en liten Hjärta

• Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!
  • fridilie
    Anonym (bebislängtan) skrev 2015-02-09 21:23:32 följande:

Halloj, hur går det för alla? :)

Själv fick jag tidernas värsta halsbränna igår, kräkts 4-5 ggr idag, molvärk, drömt att jag plussade 2 ggr nu.. Jobbar på ett demensboende och en av damerna som bor där tog mig idag på magen och sa "när kommer dom två små?" BIM - 5, hoppas på plus nu! :) haha

jag har med drömt fast inte att jag plussat utan om barn bara :)
    Idag har jag känt mig illamående och olustig i tjejmagen. Bim -8 så vet inte om jag bara inbillar mig :) 

Vem vet det kanske är två små i din mage ;) 
  • Lorainz
    fridilie skrev 2015-02-09 21:06:59 följande:
    Hur har det gått för dig? :)

Fortfarande inte fått någon mens, men inte heller något riktigt plus Obestämd Har fått några extremt svaga plus på mina test, men strecken är så svaga att det knappt syns... så vågar inte riktigt lita på det än!

Däremot känns det som att jag får mer och tydligare graviditetssymptom varje dag som går nu, så jag bara håller tummarna på att ett riktigt plus ska komma fram snart! :)

• fridilie
    Lorainz skrev 2015-02-09 21:36:35 följande:

Fortfarande inte fått någon mens, men inte heller något riktigt plus Obestämd Har fått några extremt svaga plus på mina test, men strecken är så svaga att det knappt syns... så vågar inte riktigt lita på det än!

Däremot känns det som att jag får mer och tydligare graviditetssymptom varje dag som går nu, så jag bara håller tummarna på att ett riktigt plus ska komma fram snart! :)

Vad spännande hoppas du får ett plus :)
  • Anonym (bebislängtan)
    fridilie skrev 2015-02-09 21:29:45 följande:

jag har med drömt fast inte att jag plussat utan om barn bara :)

Idag har jag känt mig illamående och olustig i tjejmagen. Bim -8 så vet inte om jag bara inbillar mig :) 

Vem vet det kanske är två små i din mage ;) 

Hoppas det inte är inbillning! :)

två vore kul, men känns som att det skulle räcka med en! ;) iallafall åt gången ;)
  • Lorainz
    fridilie skrev 2015-02-09 21:38:02 följande:
    Vad spännande hoppas du får ett plus :)
    Håller tummarna för dig med! :)
  • fridilie
    Anonym (bebislängtan) skrev 2015-02-09 21:38:47 följande:
    Hoppas det inte är inbillning! :)

två vore kul, men känns som att det skulle räcka med en! ;) iallafall åt gången ;)
    Ja lite väl med två på en och samma gång :)

ja jag hoppas på att det inte är det skulle vilja testa men är alldeles förtidigt för det :)
    Lorainz skrev 2015-02-09 21:41:32 följande:
    Håller tummarna för dig med! :)
    Tack hoppas det blir ett plus här snart :)
  • Lorainz

Hm, verkar som att det var mensen som kom idag.. skumt eftersom jag inte fått någon mensvärk än... Rynkar på näsan

• FiaFalk
    lilla frun skrev 2015-02-10 15:51:58 följande:

We did it!:D

Åh grattis! :D
Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!