• Svar på tråden BF september 2015!
  • beetroots

Hur lost är inte jag då? Har gått runt och sagt att jag är i vecka 11... Men jag är ju i vecka 12?!... Jisses Jisses.

Magen är svår att dölja och leggingsen är min bästa vän. Dock är magen i en konstig form haha! Kan vara för den redan var lite rund innan jag plussade kanske!

• lördagsgodis

Fina magar rost och bee:) kul när man ser att det händer något därinne!

Jag börjar på mitt nygamla jobb nu i månadsskiftet vilket känns kul men då måste jag berätta för kollegerna igen vilket säkert kommer gå bra men lite jobbigt.

• paddi84
    lördagsgodis skrev 2015-02-26 08:51:29 följande:

Jag börjar på mitt nygamla jobb nu i månadsskiftet vilket känns kul men då måste jag berätta för kollegerna igen vilket säkert kommer gå bra men lite jobbigt.

Vet att jag tyckte (och tycker) att det är jobbigt att berätta för kollegor, men sist gjorde jag så att jag väntade till jag fick RUL tiden och fick då helt enkelt meddela att jag måste vara borta en stund, jag ska på ul ;) Ett ganska odramatiskt och naturligt sätt att berätta.
  • Nydahl

Jag börjar på nytt jobb på måndag och chefen vet inte att jag är gravid ! Lite nervöst faktiskt

• lördagsgodis

Vet inte om jag kan vänta så länge då jag var normal smal när jag slutade där och nu är ganska rund om magen:) får se hur det blir

• lördagsgodis

Vet inte om jag kan vänta så länge då jag var normal smal när jag slutade där och nu är ganska rund om magen:) får se hur det blir

• Rost
    lördagsgodis skrev 2015-02-26 08:51:29 följande:

Ja det är allt lite spännande att berätta..själv var jag så illa tvungen (redan i v.5) att berätta då jag jobbar inom vården och hanterar cytostatika, men det gick då bara bra :)

Gruvar mig dock för att berätta för familjen, varför vet jag inte..ska vänta nån vecka till i alla fall då min syster just fått barn och jag inte vill "stjäla strålkastaren"
  • Hemlighetenshemlis

Blod idag. Mer än sist jag blödde. Är helt övertygad om att det är kört nu. Där fick jag för att jag slappnade av lite när jag kommit till 12+1

• fyrklöver81
    Hemlighetenshemlis skrev 2015-02-26 13:47:37 följande:

Blod idag. Mer än sist jag blödde. Är helt övertygad om att det är kört nu. Där fick jag för att jag slappnade av lite när jag kommit till 12+1

Men Gud så tråkigt. Men ring KK akut så de får kolla upp. Det finns de som blöder men att det ändå går bra!!!! Håller tummarna!

Kram
Svar på tråden BF september 2015!