• Svar på tråden BF september 2015!
  • MrsHeinerborg
    MrsHeinerborg skrev 2015-02-25 15:46:20 följande:
    Spännande!! ????
    Alltså varför blir glad gubbe frågetecken?

Skrev "spännande" och sen glad gubbe.
  • Mamma2014
    Pluppla skrev 2015-02-25 15:41:14 följande:

Kub imorgon kl 13.oo håll tummarna :)

Vad roligt! Jag med men redan kl 8:30 :)
  • Rost
    MrsHeinerborg skrev 2015-02-25 15:45:56 följande:

Nån annan som blivit mer andfådd? Puh!

Jag med, håller på att avlida varje gång jag går uppför trappen. Blir superandfådd och får en puls på 140
  • 26number1

Var på inskrivning idag och hade dåliga blodvärden så bara att börja knapra järntabletter. Annars såg allt fint ut, perfekt BMI och inga vidare känningar :) Att vi fått världens goaste BM skadar ju inte :)

• paddi84
    Rost skrev 2015-02-25 16:20:54 följande:

Jag med, håller på att avlida varje gång jag går uppför trappen. Blir superandfådd och får en puls på 140

Samma här, har typ noll ork just nu vilket känns väldigt frustrerande till och från...

En lite spännande grej det här med motion, alla gånger jag blivit gravid har det varit precis när jag tänkt mig ta tag i motionen och börjat träna ;) har inte använt något P-medel sen senaste barnen föddes för drygt två år sen, men så har jag inte haft prioriteringar på att träna... Under hösten bestämde jag mig och hann träffa en personlig tränare två gånger innan jag blev gravid ;)
  • paddi84

Imorgon går jag in i vecka 13 (12+0) så nu är den milstolpen äntligen nådd, nu längtar jag till påsk typ eftersom det borde vara då någon gång RUL blir :)

• Marian03
    Mijjan skrev 2015-02-25 14:17:23 följande:
    Ja jag kanske är naiv. Men tycker med kläder på att det inte går att se än. Dock känner jag ju att byxor sitter trängre. Dock brukar jag pendla lite i vikt så hoppas ingen tänker för mycket på det. Dock har jag inte gått upp nåt än så det är väl just runt magen det sitter i så fall :) Ska dock ev på spa nästa vecka med mamma och vet inte riktigt hur jag ska kunna dölja det då för magen sväller ju upp emellanåt. Idag är en bra dag men häromdagen var magen en ballong :P
    Det är lite olika hur det syns har man förstått, jag kan med ha olika bra eller "dåliga" dagar så ibland syns det värre än annars ;) jag tror jag kommer få en ganska utbuktande mage med sen då jag bara är 1,51 cm "lång" så det finns ju inte mycket att växa på ;)

Du får säga att du ätit nåt konstigt och blivit uppsvälld om det syns för mycket på spa't sen :)
  • 1StoltMamma

Jag är bara i v 10 och är rätt svullen. Kan inte ha tajta tröjor längre, när jag jobbar måste jag ha stora tröjor. Förra graviditeten kunde jag dölja till v. 14

Svar på tråden BF september 2015!