Mijjan skrev 2015-03-01 08:27:07 följande:
Hur känner ni förresten med att vara höggravida inför sommaren? Jag har alltid sagt "aldrig i livet" till det då alla klagar på att det ska vara så jobbigt... Men nu så valde vi det här ändå... Några andra som har erfarenhet eller hoppas ni som jag på en sval sommar? (Borde ju bli de när vi haft två så fina liksom :P)
Jag jobbar fram till sista veckan i juli innan jag tar min semester dock jobbar jag ganska lite i juli enligt mitt schema. Juni brukar ju vara svalt ändå så det går nog bra! Kommer sätta upp en pool i trädgården så jag överlever och får väl sova i trädgården för det är som en bastu i vårt sovrum :P
Ja fått barn i aug, mars, och maj. Å inte vet ja om de är nått som är bättre än de andra. Är de sommar å man är höggravid så är de ju lätt med kläder. Svettas man så klär man sig ju i linne å shorts osv... Lättare att klä på barnen är de oxå.
Höggravid mitt i vintern å om man har barn sen tidigare så ska de ju bultas på barnen massa kläder å allt sånt. Oxå måste man hitta en jacka som passar stooor mage osv.
Näe, ja vet inte. Klart de kan va jobbigt om de är jättevarmt. Men ja har för mig att de inte var så farligt. Kan dock ha förträngt de jobbiga då de va 08 ja födde i slutet på aug :P