• Svar på tråden BF september 2015!
  • Mijjan
    Miiiam skrev 2015-03-02 13:10:04 följande:

Hej igen! I helgen var den värsta helgen i mitt liv. Lördags morse in till gym akuten. Konstaterades början till missfall. Åkte hem men på kvällen började helvetet! I över 7 timmar hade jag blödningar kramper svimfärdig kallsvettig. Gubben min ringde ambulansen, han sa allt detta även att jag har diabetes. På 10 minuter var dom här. Jag låg på golvet o hade så ont. In i ambulansen fick morfin morfin och morfin. I några minuter försvann smärtan inne på gyn mottagningen. Sen brakade det loss! Skrek o grät som en gris. Upp till operation. När allt var klart o jag låg på avdelningen så kom läkaren och sa att allt gick bra men att dom även hittade 2 sstora myomer i livmodern som de tog bort! Är hemma nu, sörjer. Har fått missfall tidigare. Men nu har det tagit hårt på mig. Önskar er alla lycka till?

Usch vad tråkigt att höra! *styrkekramar*
  • Lissing
    Miiiam skrev 2015-03-02 13:10:04 följande:

Hej igen! I helgen var den värsta helgen i mitt liv. Lördags morse in till gym akuten. Konstaterades början till missfall. Åkte hem men på kvällen började helvetet! I över 7 timmar hade jag blödningar kramper svimfärdig kallsvettig. Gubben min ringde ambulansen, han sa allt detta även att jag har diabetes. På 10 minuter var dom här. Jag låg på golvet o hade så ont. In i ambulansen fick morfin morfin och morfin. I några minuter försvann smärtan inne på gyn mottagningen. Sen brakade det loss! Skrek o grät som en gris. Upp till operation. När allt var klart o jag låg på avdelningen så kom läkaren och sa att allt gick bra men att dom även hittade 2 sstora myomer i livmodern som de tog bort! Är hemma nu, sörjer. Har fått missfall tidigare. Men nu har det tagit hårt på mig. Önskar er alla lycka till?

Beklagar verkligen
    Lycka till i framtiden!
    2008-11-18 | 2010-07-03 | BF 2015-09-12
  • Lissing
    MrsHeinerborg skrev 2015-03-02 12:50:25 följande:

Kub klar. Så skönt att få se den lilla skutta omkring där inne. ????

Härligt! :)
  • Lissing
    Njutavliivet skrev 2015-03-02 12:11:16 följande:

Hej igen , idag är jag i v14.

Vi har vart på ultraljud & fick se de lille röra sig & dona. Fick även fina bilder .

Helt underbart & lycklig som bara den.

Mår i föröverigt ganska bra just nu , illamåendet börjar minska & börja känna mig piggare. Visst tröttheten är där ibland på dagarna & speciellt kvällarna somnar jag alltid i soffan men annars så flyter det på .

Hur mår ni ? Har ni vart på ultraljud än ?

Berätta gärna :)

Jag är i vecka 12+1 och detta är tredje
    dagen jag är helt fri från illamående.
    Sååå underbart!
    Är inte heller så trött längre!
    Vi ska titta på bebisen igen på söndag!
  • Emeralda

Inskrivningssamtalet avklarat. Blodvärde såg fint ut men blodtrycket var lågt och blodsockret med, trots att jag käkat frukost innan... Inte undra på att man är vimmelkantig emellanåt. Nu är det bara att invänta kallelsen för kub-ul!

Svar på tråden BF september 2015!