• Svar på tråden BF september 2015!
  • lördagsgodis

Härligt att vara ute i skogen och plocka! jag brukar vara den drivande till bärplockning här hemma, manen sköter eld och mat och barnen brukar plocka tills dom ledsnar och leker istället. I år har jag hållit mig till hallon och vinbär som är lite lättare att plocka med magen:)

Vi har varit på stan en sväng idag och barnen fick köpa varsitt plagg åt sin syster och så åt vi lunch. Sen åkte vi till en sjö och det var så härligt att simma då känner man sig ju faktist lätt som en fjäder trots magen.

• Unggravid16

Åh vad roligt att läsa om alla och saker om deras graviditeter!

Är 16år och själv gravid, går in i v38(37+0) på måndag och hoppas verkligen lille killen i magen tittar ut innan bf, som är 6e september!

(Vet att många inte uppskattar unga gravida, men det är inget jag bryr mig om, är lika lycklig som vilken gravid som helst)

Kika gärna in min blogg --> alexsandrae.forme.se

Lycka till allihopa! :)

• lördagsgodis

Iiik! Imorgon kl7.30 ska jag vara på bb och få första omgången gel... så spänd, förväntansfull och nervös, hoppas jag kan sova inatt. Idag är båda barnen hos kompisar och min man och mamma städar så det ska vara extra snyggt när vi kommer hem med nya syskonet. Måste handla lite gotta att ta med i bb-väskan bara.

• fyrklöver81
    lördagsgodis skrev 2015-08-16 11:50:06 följande:

Iiik! Imorgon kl7.30 ska jag vara på bb och få första omgången gel... så spänd, förväntansfull och nervös, hoppas jag kan sova inatt. Idag är båda barnen hos kompisar och min man och mamma städar så det ska vara extra snyggt när vi kommer hem med nya syskonet. Måste handla lite gotta att ta med i bb-väskan bara.

Gud så spännande. All lycka till! :)
    Första septemberbebisen i tråden!
  • IMHO
    Unggravid16 skrev 2015-08-15 19:55:59 följande:

Åh vad roligt att läsa om alla och saker om deras graviditeter!

Är 16år och själv gravid, går in i v38(37+0) på måndag och hoppas verkligen lille killen i magen tittar ut innan bf, som är 6e september!

(Vet att många inte uppskattar unga gravida, men det är inget jag bryr mig om, är lika lycklig som vilken gravid som helst)

Kika gärna in min blogg --> alexsandrae.forme.se

Lycka till allihopa! :)

Lycka till själv! Det finns många unga mammor som motbevisat fördomar före dig. Nu är det ju barnet som är i fokus - inte andras fördomar, så njut allt du kan av att få göra ditt bästa för den nya stora kärleken du snart ska få träffa. Vi här delar alla samma förväntan (och otålighet ).
  • IMHO
    lördagsgodis skrev 2015-08-16 11:50:06 följande:

Wow! Nu blir det verkligt!!!
  • lördagsgodis

Jag var ju beräknad till 3 september enligt äl sen blev jag flyttad till 28 augusti och så blir jag ju igångsatt 10 dagar tidigt nu när det blev uppskjutet över helgen. Försöker samla så mycket krafter jag kan idag och ikväll blir det palt till middag så riktig skogshuggar mat!

• smenskelling
    lördagsgodis skrev 2015-08-16 12:55:31 följande:

Jag var ju beräknad till 3 september enligt äl sen blev jag flyttad till 28 augusti och så blir jag ju igångsatt 10 dagar tidigt nu när det blev uppskjutet över helgen. Försöker samla så mycket krafter jag kan idag och ikväll blir det palt till middag så riktig skogshuggar mat!

Varför blir du igångsatt ??
Svar på tråden BF september 2015!