• Svar på tråden BF september 2015!
  • myraaan

Det strålar och drar där nere sen några dagar tillbaka, är det bebis som fixerar sig? Har ofta sammandragningar/förvärkar som gör ont. Är i v36 (35+1) idag. Hoppas att den kommer tidigare än beräknat :)

Är ni också galet trötta på dagarna?

• Inorr02
    myraaan skrev 2015-08-16 16:45:56 följande:

Det strålar och drar där nere sen några dagar tillbaka, är det bebis som fixerar sig? Har ofta sammandragningar/förvärkar som gör ont. Är i v36 (35+1) idag. Hoppas att den kommer tidigare än beräknat :)

Är ni också galet trötta på dagarna?

sover mycket på dan vilar helt färdig. v 36+5  hoppas bebis kommer till veckan
  • fyrklöver81

Idag har jag vart sjukt trött. Dock inga förvärkar/ mensvärk längre. Vilket känns konstigt då jag hade mycket för någon dag sen.

• Mockingjay

Igår var det mysigt att vara gravid, idag vill jag föda barn NU!! Det svänger lite...

Lördagsgodis: Lycka till imorgon!!

• malbjo

Någon mer än jag som tycker rörelserna i magen har förändrats. Bebis har tidigare rört sig massor så att det gått vågor på magen. Nu är bebis mycket mer stillsam och rör sig inte alls lika mycket nästan så man blir orolig ibland puttar på magen så jag får känna rörelser. Bebis har dock varit fixerad i flera veckor enl bm men har kanske sjunkit ännu längre ner nu:). Hoppas detta är ett tecken på att jag får föda snart.

Lördagsgodis: stort lycka till imorgon :)

• IMHO
    malbjo skrev 2015-08-16 20:09:47 följande:

Någon mer än jag som tycker rörelserna i magen har förändrats. Bebis har tidigare rört sig massor så att det gått vågor på magen. Nu är bebis mycket mer stillsam och rör sig inte alls lika mycket nästan så man blir orolig ibland puttar på magen så jag får känna rörelser. Bebis har dock varit fixerad i flera veckor enl bm men har kanske sjunkit ännu längre ner nu:). Hoppas detta är ett tecken på att jag får föda snart.

Lördagsgodis: stort lycka till imorgon :)

Rörelserna ska väl komma lika ofta som förut, bara att de blir lugnare till sin karaktär eftersom det är så trångt därinne nu. Är det rörelser mer sällan så har jag uppmanats av bm att ringa förlossningen för att rådgöra.
  • Hemlighetenshemlis

Jag är så redo att föda nu! Trodde aldrig att de små liven skulle stanna inne så här länge! (37+1 idag!!) Så galet tungt nu. Ny kontroll imorgon igen. Hoppas verkligen att förlossningen startar snart.

• Sopp

Lycka till imorgon Lördagsgodis!

Åå jag var redo, tills idag. Hade en så himla fin dag tillsammans med min son. Han har börjat bli en sådan liten pojke, förstår så mycket. På pottan idag frågade vi var han(hans namn) var och han sken upp och pekade ut sig själv. Vill bara stanna tiden här och nu och inte ändra på något!

• Sopp

Nu har barnet äntligen fixerat sig! Det behöver ju förstås inte betyda någonting, men första fixerade sig bara några dagar innan han kom. Dags för dagens andra tupplur

Svar på tråden BF september 2015!