Inlägg från: Helen H 79 |Visa alla inlägg
  • Helen H 79

Junibebisar del 3

Kul JCA...mitt lille troll är ju oxå född i juni..
    Jonathan är sjuk nu.. ..bara hostar och snörvlar..och sover mindre bra på nätterna. Måtte det bli bättre snart!

• Helen H 79

Jonathan har oxå gjort boeltest..han var mest intresserad av staven!!

• Helen H 79

Ja man tror att nu är det nått fel om de inte hör klockan direkt men de har nog vart med om det mesta på BVC!

• Helen H 79

Manja..vet inte men här görs det vid 8 månader.När ska ni göra??

• Helen H 79

Kanske att det blir en bäbis nästa höst..fler som är i de tankarna kanske??

• Helen H 79

Bonzana

visst är det konstigt att man glömmer?? Illamående, viktuppgång, förlossning och nattamning..men de är ju såklart värda det!!

emmamaria

Vi tänker nog "försöka" samtidigt..vill inte heller ha barn i december men man vet ju inte hur fort man blir gravid nästa gång!!

• Helen H 79

Jag äter minipiller..de har funkat ganska bra, endel blödningar och vissa deppardagar (men det kanske man hade haft ändå)..men jag krånglar inte med att byta nu när jag snart ska sluta och "återställa" kroppen några månader innan det är dags igen..

• Helen H 79

spiral skrämmer mig lite med..men det kanske är det bästa efter nästa barn då det i alla fall blir några år till nr. 3 om det ens blir en nr 3..

• Helen H 79

Får man inte ge små barn grovt bröd?? varför isf?? Nånn som vet????

• Helen H 79

aha..jag har gett Jonathan grovt bröd nånn gång för vi haft det hemma..alltså inte jättehårt grovt men ändå mörkt...kanske ska köpa lite mittemellan åt honom!!

Svar på tråden Junibebisar del 3