Inlägg från: Helen H 79 |Visa alla inlägg
  • Helen H 79

Junibebisar del 3

troll77..jovisst kan de bli lösa i magen när de får tänder! Så var det med Jonathan oxå! De kan även få feber, snuva och va allmänt griniga!

Hur har ni det annars??

• Helen H 79

Här har vi det bara bra! Jonathan är fortfarande lite förkyld..
    UNDERBART väder har vi i alla fall

• Helen H 79

vaknar de flesta junisar tidigt nu när det är så ljust ute?? Jonathan vaknade lite innan sex idag och var JÄTTEPIGG!!

Hmm..ja..tråkigt med pengar..iaf när det är brist på dem
    Här ska jag ta ut lite sparade pengar för att kunna åka till ullared på fredag!!

Solen skiner idag med..JIPPIE!!

• Helen H 79

emmamaria
    ja,jag hoppas de har mycket roliga saker!! Det verkar vara väldigt olika hur mycket de fått in!!
    Jag ska uppdatera er på fredag när jag kommer hem

• Helen H 79

Jonathan har oftast byxor och body på sig ute..igår hade han t-shirt. Det var SÅ varmt!!
    Sover han i vagnen brukar jag lägga på honom en tunn filt oxå!

• Helen H 79

Ja det går åt en HEL del tvätt nu!! men men..så är det..

• Helen H 79

välkommen till oss teteluss
    Vad heter ditt lilla underverk??

• Helen H 79

Jonathan sover i samma rum som oss fast i sin säng. Men han brukar vakna en gång och vilja ha mat och då lägger jag han i vår säng..MYSIGT!!

• Helen H 79

Jonathans pappa ska vara pappaledig på fredagar nu ett tag..fram till semestern iaf sedan ska han vara det på fredagar oxå när Jonathan börjar på dagis så slipper han vara hela veckan..

• Helen H 79

Lovade att uppdatera..har vart i Ullared idag
    Det gick JÄTTEBRA med Jonathan, satt så snällt i sin vagn och sov en stund
    Hittade endel till honom..några byxor,t-shirtar bla. Alfons.. fanns dock inte så mycket som jag trodde! Hittade faktiskt MER till mig vilket inte hör till vanligheterna!
    Lyckades iaf handla för 5000 kr..OUPS!!!! Men kul hade vi..en "kick" man kan leva på ett tag!!

Svar på tråden Junibebisar del 3