Junibebisar del 3
tycker oxå att du har en jättefin klänning Bonzana!!
tycker oxå att du har en jättefin klänning Bonzana!!
Japp jag ska titta!! Jag och Jonathan får titta själva för Christian ska iväg och spela kort med sina kompisar..
jag har aldrig hört att det skulle spela någon roll om de kryper..finns ju många barn som går direkt och inte kryper ju..
Här är det bara fint!!
Jonathan sov från 20.15-6.30 utan att vakna och i sin säng!! Väldans bra men man börjar ju bli lite trött nu såhär på em...
Vi har vart ute hela familjen och tagit en promenad i vårsolen idag..bara snön ville dunsta bort!!!!!
Nu är Jonathan med sin pappa ute och tvättar bilen..ska läras i tid!
Jag ger Jonathan bara middag 1 gång/dag med...Då äter han 1 stor 8-månadersburk..sedan får han gröt på eftermiddan och en macka och välling på kvällen. På BVC sa de att man behöver bara ge de middag 1 gång/dag så länge de följer sin "kurva"...men ibland undrar jag med om man ger för lite???
Jonathan kommer börja dagis i januari-07..då kommer han nog vara c:a 30-35 timmar/vecka. Jag ska bara jobba 75% och ev ska Christian vara pappaledig på fredagar..
Jonathans nya favoritplats nu när han kan krypa är DUSCHEN!!! Kryper in i den och sitter där med schampoflaskor och dyligt
De snappar upp fort..har bara några gånger visat och sagt LAMPA..och nu vet han precis var den är om man frågar honom..
Jonathan har gjort framsteg idag!! La honom i sängen men gick in och kolla honom..då satt han upp..undra hur han gjorde??
Han reste sig oxå själv mot bordet..tog tag i mina byxor och drog sig upp!!
Är det någon mer som hört att barn har typ en "deppression" när de är 6-8 månader?? På Jonathan stämmer det VÄLDIGT bra..han är en helt annan unge nu efter han blev 8 månader. Inte så blyg, mer frammåt och han har utvecklats MASSOR!!!
var inne och röstade på dig A Lie!!
Jättesööt vovve!!
Vi täckte för fönstret ytterligare med täcken och filtar osv.. Det funkade på Jonathan och han sover till 7.30 nu ungefär
Men ni kanske redan provat det??? Vissa barn är nog mer morgonpigga än andra tyvärr..
troll77: Jonathan kan oxå vakna helt hysterisk och jätteledsen men det är precis som han sover fortfarande..antagligen lite onda drömmar..