Inlägg från: Helen H 79 |Visa alla inlägg
  • Helen H 79

Junibebisar del 3

har läst en del om Tille här på FL och nu i aftonbladet..usch..*tårarna rinner*..

• Helen H 79

Vad tycker era små om att leka med??
    Känns som Jonathan tröttnar på allt och det enda han vill göra är att STÅ och gå runt bordet..men det kanske är vanligt i denna åldern???

• Helen H 79

Jonathan krånglar vid tandborstningen med..brukar låta honom få ha tandborsten en stund själv efteråt. Kanske han lyckas borsta LITE själv..

• Helen H 79

Idag har vi vart på BVC på 10-månaderskontrollen!!
    Nu är Jonathan 75 cm, 10160 g.. STORA killen!!

• Helen H 79

JCA: Ja, det gör då ja
    Jonathan hade bara vuxit 0,5 cm på 2 månader men gått upp 800g så nu ligger han en halv över på kurvan bara på både längd och vikt!! Han har "rätat" ut sig han med

• Helen H 79

Jonathan går jättebra med sin lära-gå-vagn nu Han är dock lite "feg", och vågar inte släppa taget och gå själv..kanske man ska vara glad för

Jonathan har fortfarande stl 74 men ska snart börja använda vår och sommarkläderna jag köpt i stl 80..Var i Borås och köpte en jättefin kortärmad skjorta på Kappahl till honom..hade 30% så den kostade 55,50 kr ..passar bra när hans morbror tar studenten den 8 juni!! Ibland fyndar man!!

• Helen H 79

A lie:
    Åh..då är det verkligen vår när man får den energin att göra sånna grejer man annars bara suckar över!!

Vi har vart på långpromenad idag..väldans härligt!!

• Helen H 79

Bonanza..då är våra pojkar nästan exakt lika stora Jonathan var 75 cm och vägde 10160 g

• Helen H 79

håller med JCA..jobbade själv på en 1-5 avdelning och jag vill ABSÅLUT att Jonathan ska gå på en ..vill inte lämna honom där de har 15 barn som alla är 1-3 år, de kan omöjligt hinna med alla! Men visst förstår jag dig..det verkar lugnare på småbarnsavdelning på ett annat sätt. Inga stora "brötiga" men oftast är de jättegoa vid de små!!
    MEN var och en gör som de känner..skulle oxå vilja var hemma längre!!!

• Helen H 79

majflickan
    Ja det är ju så..man ska ha lite "tur" att få en bra avdelning..vi får hålla tummarna för oss att det blir bra för oss alla när det är dags för dagis!!
    Som tur är ska jag vara hemma hela året och skola in 8 januari

Svar på tråden Junibebisar del 3