Inlägg från: Helen H 79 |Visa alla inlägg
  • Helen H 79

Junibebisar del 3

Jonathan har två tänder där nere..fick dem när han var 8 månader ..tror de där uppe är på g oxå nu!!

När blir era junisar 10 MÅNADER då???? Vad FORT det går!
    Jonathan blir det den 12 april

• Helen H 79

Några barn är vääldigt jämngamla..JCAs Erik 10 juni..Babybooms Oliver 11e..Min Jonathan 12e och majflickans Anton den 13e Kanske är fler i samma veva här???

• Helen H 79

Vad roligt Bonanza..5 barn födda i rad..OCH alla e pojkar!!

• Helen H 79

bea..
    Jonathan har oxå "bara" 2 tänder!!

Här är FULL rulle nu..Jonathan ställer sig upp och går utmed bordet..han ramlar X antal gånger/dag. Han är snart en hel bula hela han!! Lite läskigt det där med att de slår i huvudet men det hör väll till..

Petre..
    Hur gick det med Agnes igår??
    Skönt att det inte bara är mitt barn som ramlar hela tiden!! Det verkar vara "normalt"...

• Helen H 79

Jonathan slår i huvudet några ggr/dag..är lite orolig över det men vad kan man göra?? Det är ju gjort på en sekund ..dock har han aldrig ramlat längre än sin längd och aldrig kräkts eller visat andra symptom till hjärnskaknig..han är ju så aktiv och orädd

Vi ska köpa en emmaljunga scooter nu till våren

• Helen H 79

Hmmm..kanske lät på mitt inlägg som jag låter Jonathan vara själv och slå sig hela tiden..(såg det nu)..men så är inte fallet. Saken är att han ibland även ramlar när han sitter och ibland när han står och man kan ju inte HELA tiden stå bakom och ta emot..räcker ju man tappar fokus ett ögonblick..

• Helen H 79

Nej..man önskar man kunde "vaddera" golvet på nå vis!!

• Helen H 79

grisen:
    Nej nej..tror inte alls du menade mot mig..men JAG känner mig så värdelös när han hela tiden ramlar men som JCA och majflickan sa så tillhör nog det denna åldern..

• Helen H 79

emmamaria
    Såg att du menade en sådan vagn..då har vi nu en emmaljunga edge duo..den går att vända att ha både som kärra och sulky. Men vi har ju haft den vagnen senn start
    Men nu till sommaren känner vi att vi vill ha en sulky som tar mindre plats i bilen när man ska till stranden och på semester och då blir det en blå scooter!!

• Helen H 79

Kul att du vill vara med Klumpen nr 2..

Ju fler ju roligare eller hur!!

Usch..vilken start jag hade på dagen idag..Jonathan låg kvar i vår säng och jag gick upp och gjorde välling..då kravlar han sig fram och tippar över..HJÄLP!!! Men det gick bra..huvudet var ingen fara för det slog inte i så hårt men nacken..HUA!! Gjorde ju typ en volt framåt!!!!Från och med nu ska jag sätta honom på golvet när jag går och gör välling!!!!!!!!

Sedan var han i blomkrukan och tog leekakulor..plockade ur en ur munnen på honom..Vart jätterädd för den kunde han ju satt i halsen. Den blomman står ute på trappen nu!!

Svar på tråden Junibebisar del 3