Junibebisar del 3
Bor i Örby..3 mil från Borås
Bor i Örby..3 mil från Borås
USCH!!! Tror Jonathan har fått MAGSJUKA!!
Han har spytt 2 ggr idag REJÄLT!! Dock har han ingen diaree och frukosten fick han behålla men spydde nu efter middan..märkligt!!
Förstår heller inte var han kan ha fått det?!?..men har man otur så kan man ju få det var som hellst
Han är jättepigg ändå och ingen feber..lite gnällig bara...
Får se hur det utvecklar sig!!
nu har Jonathan fått diaree med
Men det verkar som han fick behålla yoghurten han fick nu till mellis iaf!
Får åka till apoteket då kanske imorgon och prova vätskeersättningen om han inte blir bättre!
troll77..
Du är INTE en dålig förälder!! Det är väll mest om man som FÖRÄLDER känner att man behöver träffa andra som ÖF är bra.. Tycker de var SKITTASKIGA som sa så!!
Burkmat är väll upp till var och en..vi ger Jonathan bara det nästan, han tycker det är godare!
VÄLKOMMEN hit ChicoChica
Usch..Jonathans magsjuka verkar inte riktigt ge med sig..det enda han får behålla verkar vara yoghurt..han har kräkts 2 ggr idag med
OCH för att inte tala om alla blöjbyten..
Någon som har bra tips vid magsjuka???
Han har lite feber oxå och har bara suttit i mitt knä hela dagen..det hör INTE till vanligheten!!!
TACK ebbas mamma 1..
Jonathan är dock inte alls bättre idag
Han har dock inte kräkts men har diaree och feber och är JÄTTEHÄNGIG!! Har ringt barnmottagningen men det "enda" som gäller är att få i honom vätska! Som tur är så dricker han bra och gärna!!
Jonathan säger ajaj, mamma, pappa..men vet inte om han vet vad han säger
Kastar han nått i golvet säger han ajaj..hur gulligt som hellst
Ikväll fick han behålla sin välling..1dl
Han har ju haft magsjuka i 2 dagar men är TACK och lov på bättringsvägen!!
ChicoChica: Så gör Jonathan med..sätter saker på huvudet..han snappar upp det mesta. Jag är oxå HELIMPAD av hur mycket de kan och förstår redan som 1-ÅRINGAR!!!!
JCA: Ja, idag är han MYCKET bättre!! Han har ätit lite mer men tror han har ont i halsen för han har kräkts endel
Men det ska väll snart försvinna med!!
MYSIGT det blir att träffa Vincent
Hälsa Torbjörn och gratulera!!
Trollnilla: Säg inte det..du kanske får ett till bebissug om några år!
HEJ HEJ!!
Idag sov Jonathan till 8
VÄLDIGT SKÖNT!!!!
Vet inte om det beror på dåligt väder, att det är lite mörkare eller att han vart sjuk!
Jonathan äter oxå väldigt bra..har inte haft det problemet att jag behövt truga men har han inte velat ha så har han sluppit. Har gett honom lite fruktpure för att han ska få i sig nått, men det är som sagt väldigt sällan!!
Jonathan sov oxå till 8 idag..SÅ SKÖNT!!
Med tanke på att jag satt uppe och tittade på kvalet igår!!
ebbas mamma 1: Till sommaren blir det Gotland några dagar. Min svärmor har sin "kille" där så det är gratis boende!!
Sedan blir det en vecka på Bornholm!! JAAAA!!
Underbart ska det bli!!
Sedan har jag en sambo som fyller 30 oxå!!
Fullt upp!!
men trollnilla...Litauen var ju KUL juh!!!
Bättre än alla halvnakna tjejer iaf..SUCK!!
MEN låtmässigt så är nog Carola bland de bästa..
Ska ni titta ikväll???
skulle vara kul att ha med "listan" på våra barn och deras födelsedagar i början på den nya junibäbisar tråden..MEN jag e så kass på datorer så jag vet ju inte hur man gör...
JCA: HJÄLP!!!!