Inlägg från: Helen H 79 |Visa alla inlägg
  • Helen H 79

Junibebisar del 3

Jonathan har precis fått sina två första tänder..sylvassa!! Glad att jag slutat amma.

• Helen H 79

Jonathan väger 9330 g och är 74,5 cm lång!!!..STORA barn vi har nu!

• Helen H 79

primusbarn..
    Finns miniderm på apoteket??? Jonathan är jättetorr och det hjälper inte med vanliga salvor.

• Helen H 79

Jonathan sover 3 ggr/dag!! Vaknar 7-7.30..sover en stund på förmiddan. Äter middag 12. sover 12.30-14 oftast!!! sedan en stund på eftermiddan 16-16.30 ungerfär. sedan somnar han vid 20.30-21. Dagarna bara flyter på!!!

Är det någon som tänkt köpa en Emmaljunga scooter sulky????

• Helen H 79

Jonathan har börjat vinka oxå!!! När man ska gå och säger hejdå och vinkar så åker hans lilla arm upp och ner..då går man hemifrån med ett leende på läpparna!!!

• Helen H 79

Ja visst är det kuul när de där "små" sakerna bara händer!!!! Han har dock inte fått in att man kan klappa händerna..tycker bara det är jätteroligt när vi gör det!

• Helen H 79

Jag ska börja jobba 7e januari och då ska min sambo vara hemma i en månad och de sista 2 veckorna då skola in Jonathan på dagis!!

• Helen H 79

messmör ska väll vara bra mot hård mage ja!! och även katrinplommon!

• Helen H 79

Är det fler än min pojk som påverkas av att det är ljusare ute på morgonen??
    Jonathan vaknade alltid 7.30-8 förrut..nu vaknar han 6.30..
    ska prova att täcka för så det blir mörkare i sovrummet..men 6.30 kanske är normalt för så små att vakna????

• Helen H 79

ingen vår den närmaste veckan iaf.. är vääldigt trött på vintern nu!

Svar på tråden Junibebisar del 3