Inlägg från: Helen H 79 |Visa alla inlägg
  • Helen H 79

Junibebisar del 3

Äter era små på natten?? ser att majflickans lille gör det..Jonathan äter en gång:150..kanske han egentligen skulle klara sig utan?!?..

• Helen H 79

JCA

Vad skönt att Erik bara vaknade en gång i natt!! Jonathan sov till 04.30 i natt!!!
    Jätteskönt.

• Helen H 79

Jonathan tycker oxå om fullkornsvällingen!! Igår köpte vi gröt från 8 månader oxå som vi ska prova idag!!

• Helen H 79

Så har det vart med Jonathan med..han äälskade gröt i början men det sista har han inte alls vart noga med den!! Kanske blir bättre nu med då!!

• Helen H 79

Låter ni era barn sova på mage??? Risken för PSD måste väll ha minskat nu när de är så "stora"..Har märkt att Jonathan sover MYCKET bättre om han får sova på mage men jag vet inte om jag vågar låta han göra det?!?

• Helen H 79

I natt hade Jonathan vänt sig själv och han sov HELA natten!! Från 21-7 ..I SIN SÄNG dessutom!!!!!!

• Helen H 79

Jonathan sitter och vill krypa iväg men vågar inte riktigt..lägger man honom på mage så ålar han sig bakåt lite..

• Helen H 79

vi har en fleeceoverall till Jonathan och ska vi handla eller nått snabbt så har vi bara en täckjacka!.I vagnen har vi en åkpåse.

• Helen H 79

Alla barn är nog olika varma av sig!! Har hört att man ska känna de i nacken, är de svettiga då så har de för mycket kläder på sig!

• Helen H 79

sånglärkan..
    Min pojk har oxå blåmärken överallt. Han har lyckats ramla ur soffan två gånger..det går ju på en halv sekund!!!

Svar på tråden Junibebisar del 3