• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • Petre

Agnes har 8 tänder. Och nu har hon börjat stå myvket mer själv. Hon både ställer sig upp och sätter sig ner själv. Duktig! Men det är nog ett tag kvar innan hon går, om jag ska gissa.

• Manja

Alicia ställer sig upp och sätter sig ner oxå. Hon kan t.o.m gå när man håller henne i ena handen bra. När hon inte tänker på det så kan hon stå själv utan stöd men när hon kommer på det så börjar hon att vingla och nästan ramla.

Vi har oxå klossar hemma som ligger i en plastlåda och då brukar hon hälla ut klossarna och lägga tillbaka dem igen Det var så roligt att se det första gången. Vad hon lär sig nya saker hela tiden. Hon har oxå börjat att sätta sig upp från liggande ställning på rygg.

Jag lever och andas bara för min älskade Alicia
  • Trollnilla
    babyboom2005 skrev 2006-04-27 20:36:40 följande:
    Nu har vi varit på bvc...allt såg bra ut!Oliver vägde 9860g o var 76,5cm lång.
    Elvira väger bara 8600 ca och e 71,5 lång.
    Hon har tappat ordentligt på kurvan, hade en födelsevikt på 4510.
    Längtar efter våren... och nu verkar den va här!
  • bea85

loke har precis lärt sig att man kan klätra upp i storebrors säng det e jätte kul . storebror har loftsäng. panik i stugan. går inte va lämna för 1 s för då e han där och sak se om storebror e där. va sak man göra liksom? stängsel eller hehe

JCA röstade på dig

• Trollnilla

bea85: kan man inte ta bort stegen?
    När inte storebror ska va i sängen menar jag.
    Så behöver du ju inte oroa dej.

• bea85

den sitter fast e fastskruvad en ikea loftsäng eller va det heter så allt sitter i hopp tar jag bort den faller typ allt i hopp nej men nästan. annars skulle jag gjort det

• JCA

Tack för era röster

Bea: Usch vad jobbigt... Jag har tyvärr inget råd att ge... Iallafall inget bra. Kankse sätta nåt ivägen, typ binda fast nån skiva av nåt slag så han inte kommer åt stegen? *funderar*

• Trollnilla
    JCA skrev 2006-04-27 23:06:14 följande: 
     Kankse sätta nåt ivägen, typ binda fast nån skiva av nåt slag så han inte kommer åt stegen? *funderar*
    det har vi me tänkt på för vi har en likadan till 6 åringen. Men nu klarar ju tre åringen den galant och Elvira e ju inte i närheten av att förflytta sej, än mindre ställa sej upp och börja klättra.
    Men, men, det kommer väl...
  • alarik82

ååå nu blir jag galen,. igår skrek alarik 1½ timme innan han somnade å nu har han skrikit i snart 2 timmar, alltså sen han klev upp

• Bonanza
    emmamaria - nej men! Kan han ha ont någonstans? För de skriker ju liksom inte som när de var små nu ju. Kan han ha ont i ett öra? Gör det ont om du trycker lite på den där öronflärpen?

Jobbigt!
    Come what may
Svar på tråden Junibebisar del 3