• Bonanza

Junibebisar del 3

A lie - vad klok din mor är.

/ Bonanza
  • Bonanza

Äsch, Noah kan fortfarande ingenting. Bara ställa sig och gå när vi håller i. Det är som att det har stått stilla sen han lärde sig sitta.

Fast eftersom jag har en unge som är lite sötare än alla andras får han väl leva på utseendet. Flört

/ Bonanza
  • Bonanza

grisen - nej som sagt, Noah kryper inte heller. Inte alls. Men han är nöjd ändå!

/ Bonanza
  • Bonanza

CamillaJ - eh, vi gör typ aldrig något. Vi är mest hemma, och så blir det en promenad. Han har så roligt ändå. Någon gång i veckan fikar vi med andra eller så kommer någon över, annars blir det inte så mycket mer. Små barn i Sverige kan ju inte bli understimulerade precis, så man ska inte känna någon press på sig att hitta på särskilt mycket om man inte vill!

/ Bonanza
  • Bonanza

Jessi74 - ja, det har Noah gjort i några månader nu, matat oss. Det är jätteroligt tycker han. Nu ska allt in i våra munnar, vad det än är. Helt plötsligt har man en fjärrkontroll i munnen!

/ Bonanza
  • Bonanza
    Jag har gått ner allt + en 8-9 kg till. Men magen är gigantisk och sladdrig. Jag hade ju en enorm mage, så det kanske inte är så konstigt.
    / Bonanza
  • Bonanza

Ha ha! Noah är så smart! Om han inte når något (nyss var det t.ex. hans boll) så tar han något annat (t.ex. en slev) och använder den för att nå. Då har man tänkt till lite.

/ Bonanza
  • Bonanza

CamillaJ - ja, Noah hade någon period för 1-2 månader sen då han hela tiden skrek jättehöga skrik. Höga i både styrka och tonart. Som tur är har den fasen gått över nu. Skönt!

/ Bonanza
  • Bonanza
    Alltså, jag måste säga att jag tycker det är skönt med era uppdateringar. När man bara pratar om framsteg så får jag uppfattningen att alla andra bebisar kan allt, och att Noah inte kan något. Och även om man inte ska jämföra så är det klart att man lägger märke till sånt. Men nu märker jag ju att det är som jag trott: att Noah inte alls är motorisk, men lite mer verbal (säger flera ord), sover hela natten (även om han vill upp vid fem) och så. Det är skönt att höra att alla ungar är olika!
    / Bonanza
  • Bonanza
    emmamaria - så gör Noah också. Sen somnar han mitt i allt, vilket kan innebära väldigt konstiga ställningar.

Jag har hittat brudklänningen jag ska ha på vårt bröllop i juni! Bilder finns i galleriet. Det bästa med den (förutom att den är så fin) är att jag inte alls känner mig tjock i den.
    / Bonanza
Svar på tråden Junibebisar del 3