• Bonanza

Junibebisar del 3

Noah har inga vantar alls när han är ute och leker. Han är varm av sig precis som jag och tar bara av sig vantarna om han har några. Nu är det ju ändå så himla varmt.

Come what may
  • Bonanza

Noah vinkar till alla! Till spegelbilder, till människor på bussen, till kompisar i sandlådan... han älskar att vinka!

Det var så kul häromdagen också, för min morfar var här. Så sjöng han för Noah och när han hade sjungit klart klappade Noah händerna. Jättegulligt!

Come what may
  • Bonanza

Åhh... dagis dagis dagis. Hur katten vet man vilket som är bäst. Vi har ett jättenära här som är jättefint med en stoor jäkla gård med härlig utemiljö. Men det dagiset är så himla stort. Å andra sidan har de en aktiv jämställdhetsplan. Sen finns det ett mindre dagis med mer personal men utan stor gård och jämställdhetsplan. Hur katten väljer man? Vi får veta nu i dagarna vilket det blir, men ja, det är svårt!

Come what may
  • Bonanza

Noah somnar vid 18.30 och sover till ca 06

Helt ok, nu när det är ljusare är det lättare att komma upp på morgonen. I sommar kan vi gå ut på uteplatsen och äta frukost, ska blir härligt!

Come what may
  • Bonanza

Nu när era barn har börjat gå så har Noah börjat krypa. Några få steg.

Det negativa med att lära sig krypa så sent är att han kan så mycket annat. Så han försöker gå-krypa och så börjar han vinka mitt i krypningen etc. Det krockar liksom med det han tidigare lärt sig.

Come what may
  • Bonanza

emmamaria - vi har köpt från Lindex, kläderna är tunna men rätt vattentäta. Skitbra tycker vi!

Idag har vi bränt en dvd med film från Noahs första tid. Oj vad liten och söt han var. Och nu är han ett litet busmonster.Gulligt busmonster.

Men nu vill jag ha en till bebis! Nästa månad börjar vi försöka!

Come what may
  • Bonanza

Grattis Felixxmor!!

(Var är ni som har barn som inte är skittidiga på allt? Är Noah ensam på att vara lite behind eller? )

Come what may
  • Bonanza

Trollnilla - för någon vecka sedan gjorde Noah knappt någonting. Nu "kryper" han och reser sig och går längs med möbler. Det går så fort när det väl släpper.

Come what may
  • Bonanza

Idag upptäckte Noah hur rolig kattsanden är att leka med. Och äta...

Come what may
Svar på tråden Junibebisar del 3