Junibebisar del 3
Vi ska försöka få till en smekmånad någonstans. Annars har vi inga sommarplaner. Jo förresten, jag planerar att bli gravid och att se jäkligt mycket på fotboll! Men inga semesterplaner i reseväg än.
Vi ska försöka få till en smekmånad någonstans. Annars har vi inga sommarplaner. Jo förresten, jag planerar att bli gravid och att se jäkligt mycket på fotboll! Men inga semesterplaner i reseväg än.
Åh... jag längtar så jättejättemycket efter en till bebis! Vi "räknar" med, eller planerar utifrån, att det ska gå lika fort som förra gången. Och eftersom vi vill ha barn i februari/mars, ska vi börja försöka snart. Spännande. Det negativa är ju då att jag kanske är gravid över sommaren med alla fester och så. Men å andra sidan är jag ung, jag har måååånga somrar kvar att dricka vin på. ![]()
NU har jag försökt natta Noah i över en timme! Han är helt slut och jättesömnig, men bara vägrar somna! Och sambon är inte hemma och kan ta över. ![]()
Noah har inte heller något spillskydd på pipmuggen, och har aldrig haft. Han gillar det bättre så.
TAHN - Theo låter som Noahs motsats. ![]()
Noah förstår katt. Det är det enda vi är 100% säkra på att han förstår. Men annars vet jag inte.
Det enda man hör dagarna i ända här är "Mamma" Mamma Mamma mamma amammamammaammamamaammamam aammaam
Sött, men lite påfrestande ibland.