• Bonanza

Junibebisar del 3

Majflickan - det är inga tänder på g då? Jag vet inte vad som är stoppande, morot kanske?

/ Bonanza
  • Bonanza

babyboom2005 - eftersom jag är kraftigt överviktig så är jag van vid att alltid känna mig tjock, men det gör jag inte i den här klänningen. Härligt!

/ Bonanza
  • Bonanza

emmamaria - jag vet, jag ser bara lite smårund ut. Härlig klänning!

/ Bonanza
  • Bonanza

Ja, jag har också hört att det är bra att de lär sig krypa. Då lär de sig tydligen att koordinera de båda hjärnhalvorna och det är bra inför framtiden.

Melodifestivalen ikväll ja - mina kompisar kommer hit och vi ska äta godis och chips och se på den. Jättekul!

/ Bonanza
  • Bonanza

Felixxmor - Noah kan bara vara vaken ca 2 timmar, sedan är han jättetrött. Han behöver nästan alltid sova 3 ggr på dagen, ca 3 timmar. Men vi ska dra ner på det, för han sover bättre på natten om han inte sover på eftermiddagen.

/ Bonanza
  • Bonanza

Noah äter hela köttbullar. Det är skitgulligt. Han bara tuggar i sig dem. Dessutom åt han en decimetertjock bit falukorv förut. Så sött!

/ Bonanza
  • Bonanza

steffy - precis som Noah. Två tänder där nere, men tuggar på som ett tröskverk.

/ Bonanza
  • Bonanza
    Ibland får man vara lite listig. Noah är sjukt övertrött, för vi håller på att ta bort eftermiddagsvilan för honom. I alla fall så ville han inte äta kvällsmat för han var så grinig. Så vi passade på att mata honom när han satt i badet. Då gick det bra. Smarta föräldrarna här!
    / Bonanza
  • Bonanza

Noah ska också börja på dagis i oktober, men bara 15h/vecka i något år. Jag studerar ju, men behöver ändå egentid såklart. Men vi vill inte ha honom där för ofta.

/ Bonanza
Svar på tråden Junibebisar del 3