• Anonym (ledsen tjej)

Man borde abortera ALLA flickfoster!

Jag tycker att man ska abortera alla flickfoster så att det bara finns män. Finns ändå ingen fördel att vara en kvinna, som kvinna får man stå ut med en massa medan männen ha det bra:

-bli våldtagen
    -diskrimineras
    -få lägre lön
    -män ser ner på en, vissa är så bittra att de hatar kvinnor
    -män vill bara ha sex av kvinnorna, de känner ingen kärlek
    -mens och mensvärk
    -graviditet
    -förlossning
    -ha det största ansvaret för preventivmetod och dess påföljder

m.m. listan kan göras hur lång som helst. Lika bra att vara män allihop så blir männen nöjda nån gång. Tack för mig.

• Svar på tråden Man borde abortera ALLA flickfoster!
  • Anonym (Gift)

Men vilka män har du träffat som fått så snedvriden bild av dem? "Alla" män är inte alls kräk.finns många godbitar.  Glad Men fiskar man i en pöl med enbart mal i får man bara mal. Man måste byta kretsar om man ska träffa vettigare folk.

Mens och mensvärk går göra nåt åt dessutom. Graviditet är frivilligt,att ha samlag som kan leda till graviditet är frivilligt.

• Anonym (ledsen tjej)
    Anonym (Gift) skrev 2015-01-12 17:18:07 följande:

Men vilka män har du träffat som fått så snedvriden bild av dem? "Alla" män är inte alls kräk.finns många godbitar.  Glad Men fiskar man i en pöl med enbart mal i får man bara mal. Man måste byta kretsar om man ska träffa vettigare folk.

Mens och mensvärk går göra nåt åt dessutom. Graviditet är frivilligt,att ha samlag som kan leda till graviditet är frivilligt.

Känns som att jag bara träffat massa kräk senaste tiden Rynkar på näsan
  • Anonym (Gift)
    Anonym (ledsen tjej) skrev 2015-01-12 17:22:17 följande:
    Känns som att jag bara träffat massa kräk senaste tiden Rynkar på näsan
    Jag förstår det och tro mig.alla har vi mött dem nån gång! Men gobitarna finns,du får leta på andra håll,hålla dig själv högre,vara mer kräsen! Vägra bli behandlad som skit för det är du inte värd.
  • Anonym (Gift)

Och jag har träffat hur många bra män som helst. Ni umgås i fel kretsar så enkelt är det!

• Anonym (ledsen tjej)
    Anonym (Gift) skrev 2015-01-12 17:24:18 följande:
    Jag förstår det och tro mig.alla har vi mött dem nån gång! Men gobitarna finns,du får leta på andra håll,hålla dig själv högre,vara mer kräsen! Vägra bli behandlad som skit för det är du inte värd.
    Vilket bra svar{#emotions_dlg.flower}
  • BandAnna

Här vare dunkelt.

Jag tycker att multipla orgasmer, kladdkaka med grädde och lukten av källare är anledning nog att leva.

• Anonym (tycker)

Tvärtom!! Man borde abortera ALLA pojkfoster!
    Då skulle vi ha en perfekt värld.

• Anonym (hej)

Undrar bara; tycker ni att er pappa, farfar, morfar, ev bröder också är "värdelösa kräk"?

Vi har alla träffat rikspuckon som behandlar kvinnor som skit. Men om någon skulle kalla mina bröder för värdelösa kräk skulle jag bli förbannad. Däremot är min pappa ett kräk.

Det finns idioter och det finns de mest fantastiska människorna, både män och kvinnor.

• Anonym (Cicci)

Av min erfarenhet är dom allra flesta 80%av männen ingenting att ha.Män är elaka,dumma och opåtlitliga.

Svar på tråden Man borde abortera ALLA flickfoster!