• Anonym (ledsen tjej)

Man borde abortera ALLA flickfoster!

Jag tycker att man ska abortera alla flickfoster så att det bara finns män. Finns ändå ingen fördel att vara en kvinna, som kvinna får man stå ut med en massa medan männen ha det bra:

-bli våldtagen
    -diskrimineras
    -få lägre lön
    -män ser ner på en, vissa är så bittra att de hatar kvinnor
    -män vill bara ha sex av kvinnorna, de känner ingen kärlek
    -mens och mensvärk
    -graviditet
    -förlossning
    -ha det största ansvaret för preventivmetod och dess påföljder

m.m. listan kan göras hur lång som helst. Lika bra att vara män allihop så blir männen nöjda nån gång. Tack för mig.

• Svar på tråden Man borde abortera ALLA flickfoster!
  • Anonym (Cicci)

Av min erfarenhet är dom allra flesta 80%av männen ingenting att ha.Män är elaka,dumma och opåtlitliga.

• Anonym (Håller med)

Ja, det är tyvärr sant det du nämner, framför allt våldtäktsbiten. Här på FL får man ju bekräftat gång på gång att män bara våldtar, kommer för fort, misshandlar etc. Tjejer har ont, fejkar orgasm och får ta hand om allt där hemma.

Sjukt att det existerar kvinnohatare när det är män som våldtar, misshandlar, begår de alla flesta brott, krigar, tillverkar vapen etc. Listan kan göras lång här med.

Dock tror jag det finns män som känner kärlek (troligen högst 3 % men iaf), mens är inget måste - jag har ingen då jag äter minipiller som är en snäll variant och hittills inte gett mig några biverkningar öht. Graviditet är så gott som helt frivilligt etc.

Man får göra det bästa av situationen och försöka vara så selektiv som möjligt när man väljer en man att leva med.

• Anonym (Oi)

Hahahahahahahahah!!!

Vad du är smart! Hur ska då männen kunna bli till, om det inte finns några kvinnor längre menar du?

• Anonym (Nala)
    Anonym (hej) skrev 2015-01-12 17:37:48 följande:

Undrar bara; tycker ni att er pappa, farfar, morfar, ev bröder också är "värdelösa kräk"?

Vi har alla träffat rikspuckon som behandlar kvinnor som skit. Men om någon skulle kalla mina bröder för värdelösa kräk skulle jag bli förbannad. Däremot är min pappa ett kräk.

Det finns idioter och det finns de mest fantastiska människorna, både män och kvinnor.

Hm.... Ja, nu när du säger det så är de faktiskt det.
  • Anonym (Svensk man)
    Anonym (ledsen tjej) skrev 2015-01-12 17:11:34 följande:

Jag tycker att man ska abortera alla flickfoster så att det bara finns män. Finns ändå ingen fördel att vara en kvinna, som kvinna får man stå ut med en massa medan männen ha det bra:

-bli våldtagen
    -diskrimineras
    -få lägre lön
    -män ser ner på en, vissa är så bittra att de hatar kvinnor
    -män vill bara ha sex av kvinnorna, de känner ingen kärlek
    -mens och mensvärk
    -graviditet
    -förlossning
    -ha det största ansvaret för preventivmetod och dess påföljder

m.m. listan kan göras hur lång som helst. Lika bra att vara män allihop så blir männen nöjda nån gång. Tack för mig.

Japp eller så slänger vi flickfostren o östersjön. Dom bästa sparar vi till avel. ;) 
  • Anonym (Nala)
    Anonym (Gift) skrev 2015-01-12 17:18:07 följande:

Men vilka män har du träffat som fått så snedvriden bild av dem? "Alla" män är inte alls kräk.finns många godbitar.  Glad Men fiskar man i en pöl med enbart mal i får man bara mal. Man måste byta kretsar om man ska träffa vettigare folk.

Mens och mensvärk går göra nåt åt dessutom. Graviditet är frivilligt,att ha samlag som kan leda till graviditet är frivilligt.

Vad går att göra åt mensverk menar du? Berätta gärna för har flera vänner som ligger hemma och kräks av smärta i flera dagar varje månad.
  • Anonym (Svensk man)
    Anonym (tycker) skrev 2015-01-12 17:35:23 följande:

Tvärtom!! Man borde abortera ALLA pojkfoster!
    Då skulle vi ha en perfekt värld.

Oj tänk en värld med bara kvinnor. Där ryser man ju. 
  • Anonym (Nala)
    Anonym (Svensk man) skrev 2015-01-12 20:50:28 följande:
    Japp eller så slänger vi flickfostren o östersjön. Dom bästa sparar vi till avel. ;) 
    Får du verkligen vara uppe såhär sent?
  • Anonym (Svensk man)
    zeppelinmamma skrev 2015-01-12 17:25:02 följande:

Jag håller med. Har aldrig träffat en bra man. Bara värdelösa kräk hela bunten.

Ja flugorna dras ju till skiten. ;) 
  • Haskel

Och ni kvinnor som anser att män, alla/många/några, är kvinnohatare...

Vad är ni själva...?
    Ni uttrycker er iaf inte som något annat än "MANSHATARE"Obestämd

Svar på tråden Man borde abortera ALLA flickfoster!