ölburk2 skrev 2015-01-13 15:01:50 följande:
Jag brukar inte länka ö.h.t man jag gör ett undantag.., sanningshalten i vad som står där får du kolla upp själv, dock kan vi konstatera att ditt påstående om att kvinnor inte våldtar är fel: genusnytt.wordpress.com/2010/11/26/pojke-gangvaldtogs-av-10-kvinnor/
Å att kvinnor ger sig på andra kvinnor i nåt som skulle kunna kallas våldtäkt, är knappast nån nyhet för nån, troligen är vi rätt många som har nån form av erfarenhet just om det.
Det är långt ifrån ens jämförbart eftersom mäns våldtäkter mot kvinnor är så otroligt mer omfattande än det omvända där jag vill tillägga att de fall som tagits upp av media där kvinnor påstås våldta män snarare handlar om våld om än med viss sexuell prägel, men det handlar aldrig om fullbordade våldtäkter där kvinnan t.ex. får orgasm på mannens bekostnad som ådragit sig fysiska skador. DET om något är förnedrande. Sedan vet jag att våldtäkt förekommer i olika former, men du ser aldrig en kvinna begå en sådan sak oavsett. Det förekommer att kvinnor mördar, men det är ytterst ovanligt och sexuellt våld knappt existerande om vi jämför med vad män dagligen utsätter sina kvinnor för.
Nej, jag har ingen erfarenhet av att bli utsatt för "våldtäkt" av en annan kvinna, och ingen jag känner har heller drabbats av nåt dylikt.