Inlägg från: Orkide |Visa alla inlägg
  • Orkide

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Kommit lite blod på tampongen. Så den är på ingång. Vad ska jag göra för att bli gravid igen!!

• Orkide
    LeiaBus2010 skrev 2016-11-22 10:53:54 följande:

Håller tummarna att allt är som det ska Beebi <3

Tog detta idag... är på cykeldag 44 vet inte när jag har bim... borde vara +6 men är ji oregelbunden så.....senaste mens den 10 oktober... foto taget inom testiden. ..

Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
    Jag ser inget streck men jag tittar från telefonen. Ser du något?
  • Orkide
    KCEG skrev 2016-11-24 08:14:51 följande:

Jag hoppar gärna in här... Om det är okej med er såklart!
    Vi kämpar för att lyckas bli gravida, vi lyckades i April. Glädjerus såklart, men det slutade i MA i Augusti i vecka 20. 
    Sen dess försöker vi igen och har inte lyckats än igen, nu hoppas jag såklart på december. 
    Våra barn är 6 och 7 år gamla. 

Denna väntan och kämpade är frustrerande, jobbigt och man blir lite deppig mellan varven.. sen blir man glad igen och bergodalbanan är påfrestande ibland kän ner jag. 
    Nu står jag iaf i slutet av min senaste mens och väntar på ÄL. 

Välkommen. Kämpar här också. Hade mf i november förra året. "Skam den som ger sig" har blivit ett vanligt ordspråk som passar in i livet just nu
  • Orkide
    Beebii skrev 2016-11-24 12:22:57 följande:

Ursäkta trådkapningen hela tiden men idag när jag varit ledig och hemma så har jag sovit en hel del, men inte kissat så mycket eller känt mig så kissnödig ens för den delen. Fryser och illamående men tänker att jag bara får det andra när jag inte kan vila så mycket utan mest är uppe och springer. Har därmed inte ringt idag heller. Inget blod alls när jag torkar idag... suck vilka "problem" detta analyserande slutade inte med graviditeten iaf

Orkidé blev det mens av blödningar att? :-/

Välkommen i tråden! Hoppas ni får erat plus snart!
    Har ju fått någon droppe på tampongen så vet att den är på g. Brukar få det någon dag innan mensen kommer så den kommer antingen imorgon eller lördag.

Ring imorgon och kolla läget
  • Orkide
    Beebii skrev 2016-11-24 16:56:14 följande:
    Ja jag hoppas fortfarande för er skull då!

Ja kanske ska göra det men vad säga när allt är bra? Då fortskrider det ju som det ska hehe ja får se hur det går imorgon!
    Jag skulle definitivt kolla om allt var som det ska. Men det är jag. Är du inte alls orolig över urinvägsinfektion idag?
  • Orkide
    Rosenlarv skrev 2016-11-25 08:52:14 följande:
    Vad tråkigt:( håller tummarna för nästa månad! Får du någon återkoppling från läkaren angående hur det ser ut inför äl? Jag menar vul några dagar innan?
    Första månaden var jag på vul och det såg jättebra ut. Andra omgången letrozol hade min läkare semester så jag fortsatte ändå utan vul. Men den här gången ska jag ringa. Försökte i fredags men då funkade inte telefonväxlarna så jag ska försöka ringa o boka tid på måndag.
  • Orkide
    LeiaBus2010 skrev 2016-11-27 12:32:45 följande:

Jag blir galen snart.... får nog helt enkelt ingen mens den här perioden... och inga test har jag hemma Heller. .. ska köpa ett cb sen och ta imorgonbitti...

Ingen mens är väl ett bra tecken?
  • Orkide
    LeiaBus2010 skrev 2016-11-28 10:00:45 följande:

Dom hade bara apotekets graviditetstest.

Men jag doppade den i mitt "gamla urin " fick svänga det lite fram och tillbaka för att det skulle suga...vad har ni för erfarenheter av detta test??

Här kommer bildbombning . Blir inte klok på det här. Efter tiden så var alla minsta tecken borta. ..

Får nog vänta några dagar till...

Här kommer bomben. Vad tror ni?

Eftersom du hade kisset i kylskåpet så borde det hållt bra.
    Känns som att det borde blivit starkare om du är efter BIM. Förstår att det måste vara jätteiriterande. Jag hoppas du plussar starkare med cb.
  • Orkide
    Beebii skrev 2016-11-28 22:18:56 följande:

På fredag har jag inbokat ul! Håll tummarna nu! Jag vill veta nu liksom! Mår ju som fan så är det något knas vill vi veta nu!

Vad skönt att få det gjort
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)