Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Idag är jag på bim-2, testade vid 16 tiden, som var helt negativt. :(
Idag är jag på bim-2, testade vid 16 tiden, som var helt negativt. :(
Eftersom du hade kisset i kylskåpet så borde det hållt bra.
Känns som att det borde blivit starkare om du är efter BIM. Förstår att det måste vara jätteiriterande. Jag hoppas du plussar starkare med cb.
Hej tjejer!
Lämnade tråden för drygt 6 veckor sedan när jag blev gravid, men har följt er på avstånd. Ni som känner igen mig sedan tidigare vet att vi försökt i drygt 1 år, under det året blivit gravida flera gånger, men fått MF, MA och misstänkt extrauterin graviditet (genomgått två skrapningar och en laparoskopisk op). Var på ul för några dagar sedan med tanke på tidigare strul och allt såg bra ut då (v8+0). MEN så igår började jag blöda! Det har lugnat ner sig nu, men jag är sjukt stressad och orolig. Vill verkligen inte gå igenom detta ännu en gång! Har tid för nytt vul på måndag...snälla, håll tummarna för mig!
Kram
Närbild /inzoomad
Inte ens när jag gjort detta förut så har jag inte sett nåt. .. ser ni? Eller är det bara mina ögon som spelar ett spratt.
Jag är på dag 23 i cykeln nu. 5-6 dagar kvar till BIM. Känns onödigt att hoppas men ändå är hoppas man. Desto mer hopp desto större fall. Försök 20+ någonting. Tredje omgången med letrozol.
Gud va dumt gjort av mig.
Testade med digitalt. Det var såklart negativt. Det hade jag ju på känn för mitt positiva igår var så himla svagt så jag borde väntat till i veckan. Men jag ska köpa ett dubbelpack och ta det ena på tisdag och den andra på fredag
Jag har en fråga. Kan ni inte starta en fortsättnings tråd till denna fast på gravid sidan. Jag har ju följt några av er i mer än ett år och vill gärna veta saker milstolpar eller stark oro. Men de tär lite på en att gå in här o läsa gavidfrågor när allt man önskar är att få vara med.