Inlägg från: Orkide |Visa alla inlägg
  • Orkide

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Nsmm skrev 2016-11-28 22:19:37 följande:

Idag är jag på bim-2, testade vid 16 tiden, som var helt negativt. :(

Blä vad trist
  • Orkide
    LeiaBus2010 skrev 2016-11-30 08:41:05 följande:
    Ja. De testet slängde jag men bilderna är från det som jag sparade... tog ett cb idag... negativt. .. Bim+14 !!! *suckar*
    Orkide skrev 2016-11-28 11:29:03 följande:

Eftersom du hade kisset i kylskåpet så borde det hållt bra.

Känns som att det borde blivit starkare om du är efter BIM. Förstår att det måste vara jätteiriterande. Jag hoppas du plussar starkare med cb.

Såå irriterande! Som jag skrev ovan. Bim +14!! *morr*
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
    Du kanske ska boka in en tid hos barnmorskan?
  • Orkide
    Beebii skrev 2016-12-02 23:13:43 följande:
    Ja idag var vi på vul...så overkligt men skönt att få se den lilla alien som tagit över min kropp! Så liten bara 1.7mm...att det ändå kan finnas så mycket detaljer redan. Dock fick vi ingen vidare bild då läkaren verkade stressad. Men det är nu det bästa vi har en bebis och allt såg bra ut! 8+2 precis som beräknat enl tempning!
    Skönt att höra!! Njut nu

Jag är kvar här men har haft problem med att posta inlägg från appen så då har jag inte orkat gå in via hemsidan hehe
  • Orkide
    Bodrum skrev 2016-12-15 11:02:37 följande:

Hej tjejer!

Lämnade tråden för drygt 6 veckor sedan när jag blev gravid, men har följt er på avstånd. Ni som känner igen mig sedan tidigare vet att vi försökt i drygt 1 år, under det året blivit gravida flera gånger, men fått MF, MA och misstänkt extrauterin graviditet (genomgått två skrapningar och en laparoskopisk op). Var på ul för några dagar sedan med tanke på tidigare strul och allt såg bra ut då (v8+0). MEN så igår började jag blöda! Det har lugnat ner sig nu, men jag är sjukt stressad och orolig. Vill verkligen inte gå igenom detta ännu en gång! Har tid för nytt vul på måndag...snälla, håll tummarna för mig!

Kram

Lilla du <3 Jag ska hålla alla mina tummar och tår!! Förhoppningsvis är det normala blödningar som man kan få något annat är otänkbart för det skulle vara fruktansvärt orättvist!! Stor kram <3
  • Orkide
    LeiaBus2010 skrev 2016-12-16 09:15:35 följande:

Närbild /inzoomad

Inte ens när jag gjort detta förut så har jag inte sett nåt. .. ser ni? Eller är det bara mina ögon som spelar ett spratt.

Jag ser något Grattis!

Är det vara jag kvar nu av alla långtidsförsökare?
  • Orkide
    Nykär15 skrev 2016-12-16 09:44:39 följande:
    Nej du är inte ensam kvar....jag vet att du stört dig på mig efter vår diskussion i somras. Men tja, iaf så försöker vi än...
    Vi hade olika åsikter, det tillhör mänskligheten.
    Kom tillbaka till tråden vetja
  • Orkide

Jag är på dag 23 i cykeln nu. 5-6 dagar kvar till BIM. Känns onödigt att hoppas men ändå är hoppas man. Desto mer hopp desto större fall. Försök 20+ någonting. Tredje omgången med letrozol.

• Orkide
    LeiaBus2010 skrev 2016-12-17 19:57:05 följande:

Gud va dumt gjort av mig.

Testade med digitalt. Det var såklart negativt. Det hade jag ju på känn för mitt positiva igår var så himla svagt så jag borde väntat till i veckan. Men jag ska köpa ett dubbelpack och ta det ena på tisdag och den andra på fredag

Ja bättre att vänta lite eller i alla fall ta med morgonurin
  • Orkide
    LeiaBus2010 skrev 2016-12-17 21:15:51 följande:
    Mkt dumt av mig haha.

Onödigt dyrt om inte annat :-P
    Synd om det skapar dig oro tänker ja
  • Orkide

Jag har en fråga. Kan ni inte starta en fortsättnings tråd till denna fast på gravid sidan. Jag har ju följt några av er i mer än ett år och vill gärna veta saker milstolpar eller stark oro. Men de tär lite på en att gå in här o läsa gavidfrågor när allt man önskar är att få vara med.

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)