• Mira14

BF oktober 2015

Hej,

Vi har precis plussat med vårt efterlängtade första barn. Vi är båda 28, snart 29 år och att få till vår efterlängtade lilla knodd tog 13 försök. Jag är i chock, har inte alls förstått än. Jag mår ju som vanligt, kanske till och med bättre?! Häng gärna på är om ni har BF i oktober så kan vi diskutera åkommor, magar och annat skoj!

• Svar på tråden BF oktober 2015
  • higelkott

Hej!
    Nu har jag blivit medlem så jag kan haka på här :)
    Jag har varit på ultraljud och fått se en liten sötsak som sprattlar!
    Är i vecka 14!

• jassi05

Oxå v 14 idag, Bf 26 okt

higelkott skrev 2015-04-28 10:22:44 följande:

Hej!

Nu har jag blivit medlem så jag kan haka på här :)

Jag har varit på ultraljud och fått se en liten sötsak som sprattlar!

Är i vecka 14!

• villbildafamilj

Hejsan! :) 

Hur mår ni allihopa? :) Hur långt har ni nu hunnit komma? Själv är jag i vecka 20 (19+4) Har rul imorgon, nervös så in i bomben! Har ni gjort rul än? tog ni reda på kön? :) Vi ska inte ta reda på kön. jag vill bäde veta men ändå inte. :P så sambon fick bestämma, och då blev det att vänta tills liten är här. :9 jag kallar dock h*n redan för han, då jag tror det är en liten pojke! :P Men vi får se i oktober! :)

• Jo76

Hej, jag är nu i v.26, kollade kön på RUL och ska få min tredje pojke :)
    Nu har jag inte läst igenom hela tråden, finns det någon speciell för oss i Stockholm? Annars mår jag bra, har ont i svanken och har tidigare haft jätteont i blygdbenet... Inte roligt att ha ont där.

• Isa123

Hej!

Jag bor i Göteborg och har min BF 31 oktober, är det någon annan här som också är Göteborgare och ska ha bebis snart? 

• Somsom

Hej hej

jag bor I gbg och väntar mitt 3:e barn och har BF 12 oktober.. några fler som är I samma sits?

• Helenisen

Bor oxå i Göteborg och har bf 12 oktober, väntar mitt andra barn. Den stora fyller snart 15 år. :)

• Carolan

Åh, hittar alltid alla bra grupper och trådar sent. Bor i Frölunda /Göteborg väntar mitt första barn i oktober vi har beräknat det till 7 e men på ultraljudet ändrade de datumet till den 14e. Vi är lite oense med dem. :)

andtodaywhat.blogspot.se/

• mttp

Hejj alla glada blivande mammor. Tänkte höra med er om det finns ngn här som inte känner ngr gravidsymtomer? Jag e i v 6 men känner inte en enda symtom. Eftersom jag blev gravid med hjälp av insemination och inte av sig själv så är man extra känslig å nojig för allt. Rädd att det inte finns nåt hjärta :( ska på tidigt ul om 2v men hade varit skönt om ngn kunde lugna mig lite :)

• mammalovis
    mttp skrev 2016-02-07 07:34:06 följande:
    Hejj alla glada blivande mammor. Tänkte höra med er om det finns ngn här som inte känner ngr gravidsymtomer? Jag e i v 6 men känner inte en enda symtom. Eftersom jag blev gravid med hjälp av insemination och inte av sig själv så är man extra känslig å nojig för allt. Rädd att det inte finns nåt hjärta :( ska på tidigt ul om 2v men hade varit skönt om ngn kunde lugna mig lite :)
    Ingen i den här tråden har gravidsymtom, om de inte väntar syskon förstås, då vi födde bebisar i oktober 2015. Jag hoppas du hittar mer sällskap i en tråd med bf oktober 2016! Lycka till!
  • mttp

Heej oj såg nu att denna tråd är lite gammal. Tack ska du ha hihi

Svar på tråden BF oktober 2015