• Mira14

BF oktober 2015

Hej,

Vi har precis plussat med vårt efterlängtade första barn. Vi är båda 28, snart 29 år och att få till vår efterlängtade lilla knodd tog 13 försök. Jag är i chock, har inte alls förstått än. Jag mår ju som vanligt, kanske till och med bättre?! Häng gärna på är om ni har BF i oktober så kan vi diskutera åkommor, magar och annat skoj!

• Svar på tråden BF oktober 2015
  • eriwag

Grattis och välkommen :) är 27 år och bf 27:e oktober :)

Väntar mitt tredje. Och min man väntar sitt tredje men vårat första gemensamma :)

authentique skrev 2015-02-12 13:15:37 följande:

Hallå! :)

Plusade igår och har bf 3 oktober! Jag är 23 år sambo 22 och det här blir vårt första barn! Är lite chockad och rädd men mest glad! Hur mår ni andra? Nervösa, glada? :)

• eriwag

Hej

:)

Väntar oxå min tredje. Jag har en på 6 år och en på 3 :)

empeli skrev 2015-02-11 20:00:41 följande:

Hej halloj!

Här har vi en till som nyligen plussat eller rättare sagt idag ???? det blir nr 3 i syskonskaran med en på 4 åroch en på 2,5 år ????känns så otroligt kul att få vara med om det här en gång till!

• Emy

hoppar på jag oxå så kanske det blir verkligt, är i total chock just nu. Det här va inte riktigt planen för idag...

• ankii

Plussade idag. Trodde 100% att mensen skulle komma. Tog ett (billigt) gravtest titta på det en stund accepterade att det inte var två streck denna gången heller. Hoppa in i duschen och när jag kommer ut är det 2 streck :,)

BF 16 oktober. Jag är snart 27 min sambo snart 26. Blir ett första barn för båda!

Har känt av lite ömma bröstvårtor pyttelite illamående men framförallt stick/hugg i tjejmagen samt mensvärk.

• authentique

Är fortfarande rätt chockad eftersom detta inte var något planerat! Lite som att ja har vårt att greppa att de är på riktigt? Någon annan än jag som kände så vid första barnet? Går de över eller kommer det kännas lika overkligt tills det att knodden kommer? ;)

• authentique
    eriwag skrev 2015-02-12 13:24:06 följande:

Grattis och välkommen :) är 27 år och bf 27:e oktober :)

Väntar mitt tredje. Och min man väntar sitt tredje men vårat första gemensamma :)

Gud va kul!! Grattis :D
  • Emy
    authentique skrev 2015-02-12 19:50:08 följande:

Är fortfarande rätt chockad eftersom detta inte var något planerat! Lite som att ja har vårt att greppa att de är på riktigt? Någon annan än jag som kände så vid första barnet? Går de över eller kommer det kännas lika overkligt tills det att knodden kommer? ;)

jag blev ganska chockad första förlossningen, greppade det nog inte alls fören hon tittade ut. Tydligen sa jag "nämen, en person!" fast det minns inte jag ^^
     jag va 18 och det kanske är lite mer overkligt så pass ung, vet inte riktigt

• kallemaja

Hoppar också in här!! Plussade idag bim -5 BF 26:e okt känns fantastiskt!

När ni räknar ut ert bf datum- gjorde ni det på FL gravuträknare?:)

• empeli

Grattis till alla nya nyblivna plussare ????

Åh va kul mina är 2,5 år och 4 år !

Jag räknade ut på någon annan sida minns inte vilken.. Haha ville räkna utifrån ägglossningtillället då den måste vart väldigt sen denna gång ????

• eriwag

Jag gjorde de på en gravid app. Fl stämde inte överens med appen :(

kallemaja skrev 2015-02-12 21:35:34 följande:

Hoppar också in här!! Plussade idag bim -5 BF 26:e okt känns fantastiskt!

När ni räknar ut ert bf datum- gjorde ni det på FL gravuträknare?:)

Svar på tråden BF oktober 2015