• Mira14

BF oktober 2015

Hej,

Vi har precis plussat med vårt efterlängtade första barn. Vi är båda 28, snart 29 år och att få till vår efterlängtade lilla knodd tog 13 försök. Jag är i chock, har inte alls förstått än. Jag mår ju som vanligt, kanske till och med bättre?! Häng gärna på är om ni har BF i oktober så kan vi diskutera åkommor, magar och annat skoj!

• Svar på tråden BF oktober 2015
  • villbildafamilj
    hannap90 skrev 2015-02-08 17:07:03 följande:
    Jag ska också dit den 16:e februari :) hoppas det går bra för oss bägge!

Jag ringde bm idag! :D åååh vilken känlsa det var å få säga att jag är gravid! :D Kändes nästan som att jag ljög.. Men så är ju inte fallet!! :D Tjoohoo,,

Jag fick också tid den 16 februari! :D Lycka till till oss!

• hannap90
    villbildafamilj skrev 2015-02-10 09:21:35 följande:

Jag ringde bm idag! :D åååh vilken känlsa det var å få säga att jag är gravid! :D Kändes nästan som att jag ljög.. Men så är ju inte fallet!! :D Tjoohoo,,

Jag fick också tid den 16 februari! :D Lycka till till oss!

Åh jaså? Va spännande :D då får vi hoppas de går bra för oss alla!
  • villbildafamilj
    hannap90 skrev 2015-02-10 11:15:30 följande:
    Åh jaså? Va spännande :D då får vi hoppas de går bra för oss alla!
    Jajamensan! :) Ja de får vi verkligen! Super spännande detta! :D
  • villbildafamilj

Jag fick även stegring idag! :) Understa testet är från 6/2 (BIM), sen är de 7/2, 8/2 och det översta är från idag den 10/2! :) Det ser bra ut, eller vad tror ni ? :)

• villbildafamilj
    Minniz skrev 2015-02-09 20:21:36 följande:

Hej tjejer!! Grattis till alla pluss, bästa känslan när det lilla strecket kommer fram! Jag själv plussade i förra veckan och har bf 4 okt, har en liten son på sju månader. Vi är några tjejer som startat en grupp på fb " gravid med bf i oktober 2015" där vi kan följas åt genom graviditen och även efter! Ni är mer än välkomna att hänga på! Det är blandat första gångs mammor och de med barn sen innan, detta ger bara mer kunskap! Varmt välkomna, skulle ni inte hitta skicka ett meddelande till Minna Holi (mig) så fixar jag de! Hoppas vi syns! Kram

Jag har skickat pm till dig! :) 
  • villbildafamilj
    Tog ett test nu ni ikväll bara för att se hur det såg ut! :) Det blev väääldigt starkt. Hur kan det komma sig? Urinen var ganska så utspädd (väldigt ljus iallafall). Här är bilder på testet. Även en bild på jämförelse på testet från igår morse till nu ikväll.

• empeli

Hej halloj!

Här har vi en till som nyligen plussat eller rättare sagt idag ???? det blir nr 3 i syskonskaran med en på 4 åroch en på 2,5 år ????känns så otroligt kul att få vara med om det här en gång till!

• empeli

Inga frågetecken utan massa !!! Sen är de ending beräkningarna bf 18 oktober ???? men fb gruppen hittar jag inte ????

• authentique

Hallå! :)

Plusade igår och har bf 3 oktober! Jag är 23 år sambo 22 och det här blir vårt första barn! Är lite chockad och rädd men mest glad! Hur mår ni andra? Nervösa, glada? :)

Svar på tråden BF oktober 2015