• Mira14

BF oktober 2015

Hej,

Vi har precis plussat med vårt efterlängtade första barn. Vi är båda 28, snart 29 år och att få till vår efterlängtade lilla knodd tog 13 försök. Jag är i chock, har inte alls förstått än. Jag mår ju som vanligt, kanske till och med bättre?! Häng gärna på är om ni har BF i oktober så kan vi diskutera åkommor, magar och annat skoj!

• Svar på tråden BF oktober 2015
  • zemer

Hej. Hoppar in här jag med :) Plussade idag. Enligt appen är jag i v.6 (5+6). Är 27 år och har en dotter på 2,5 år. Fick missfall förra graviditeten i slutet av 2013, så allting känns väldigt osäkert just nu och jag är livrädd att det ska sluta på samma sätt den här gången.

• villbildafamilj
    hannap90 skrev 2015-02-08 19:26:30 följande:

Ja, det tyckte jag med :D håller tummarna för imorgon!

Tack så mycket! :D
  • Skrevspark

Hej hoppar gärna in här! Plussade igår på Bim +2, blir mitt första barn men sambons andra :) ska bli kul att få följa alla! Ägnade ut här att om bebis vill stanna så blire bf 15 october :D

• sarasessi

Äntligen plus :) 15:e försöket eller första IVF-försöket verkar ha lyckats. Plussade med både digitalt och vanligt clearblue i morse. Vår son som blir 4 i maj blev till på 2:a försöket, men denna gången behövde vi lite hjälp på traven.

Om mini stannar kvar blir bf enligt familjeliv den 20 okt.

Jag är 30 år, mannen 36 och vi bor i Göteborg.

• Minniz

Hej tjejer!! Grattis till alla pluss, bästa känslan när det lilla strecket kommer fram! Jag själv plussade i förra veckan och har bf 4 okt, har en liten son på sju månader. Vi är några tjejer som startat en grupp på fb " gravid med bf i oktober 2015" där vi kan följas åt genom graviditen och även efter! Ni är mer än välkomna att hänga på! Det är blandat första gångs mammor och de med barn sen innan, detta ger bara mer kunskap! Varmt välkomna, skulle ni inte hitta skicka ett meddelande till Minna Holi (mig) så fixar jag de! Hoppas vi syns! Kram

• hannap90
    Minniz skrev 2015-02-09 20:21:36 följande:

Hej tjejer!! Grattis till alla pluss, bästa känslan när det lilla strecket kommer fram! Jag själv plussade i förra veckan och har bf 4 okt, har en liten son på sju månader. Vi är några tjejer som startat en grupp på fb " gravid med bf i oktober 2015" där vi kan följas åt genom graviditen och även efter! Ni är mer än välkomna att hänga på! Det är blandat första gångs mammor och de med barn sen innan, detta ger bara mer kunskap! Varmt välkomna, skulle ni inte hitta skicka ett meddelande till Minna Holi (mig) så fixar jag de! Hoppas vi syns! Kram

Är det en hemlig grupp? :) då jag inte gått ut med att jag är gravid till nära och kära ännu :)
  • Zam96

Där var mitt lugn som bortblåst. Jag vet att jag inte ska, men jag kunde inte låta bli att känna efter livmoderhalstappen eftersom det ilade så och visst är den långt ner... Fast och stängd i alla fall, men låg.

Förlåt men snart ger jag upp, denna oro är inte rolig någonstans...

• sarasessi
    Minniz skrev 2015-02-09 20:21:36 följande:

Kul! Jättebra initiativ. Skickat meddelande till dig på fb. / Sara
Svar på tråden BF oktober 2015