Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Hej ! Här är en till gravid som hade bf 21/9 men nu blir det ju med säkerhet en oktoberbebis istället .
Första barnet
Hej ! Här är en till gravid som hade bf 21/9 men nu blir det ju med säkerhet en oktoberbebis istället .
Första barnet
BF 5/10 och besök hos BM idag. Högt och rörligt löd domen, så BM trodde inte att det skulle hända något än på ett tag. Sååå, ställer in mig på igångsättning den 20e istället. Jippie.
Hej!
Är det fler än jag som låter som man hamnat i målbrottet? Jag frågade min bm om det skulle sluta sen när bebisen kommer för det har jag läst, eftersom det troligtvis beror på irriterade slemhinnor (mitt tandkött och min näsa blöder jämt). Hon skrattade och sa "Ja det får man hoppas!" Låter inte så himla betryggande och jag är trött på att folk frågar om jag är sjuk hela tiden.
Hoppas det är bra med alla! 
Hej! Är de någon med högt blodtryck?! Jag har 135/85 och idag har jag haft huvudvärk från och till, någon som varit med om detta? Var hos BM och inget protein i urinen iaf, men huvudvärken släpper inte :-/ När blir de så allvarligt att man måste ringa FL? Är ju en sån som inte vill ringa i onödan..Har BF 16 okt..
Hej! Är de någon med högt blodtryck?! Jag har 135/85 och idag har jag haft huvudvärk från och till, någon som varit med om detta? Var hos BM och inget protein i urinen iaf, men huvudvärken släpper inte :-/ När blir de så allvarligt att man måste ringa FL? Är ju en sån som inte vill ringa i onödan..Har BF 16 okt..
Jag har fått komma hem idag. Återbesök om 2 veckor för koll om moderkakans och bebisen placering. Den lilla rackaren ligger i tvärläge och pga att moderkakan är i framvägg så kan de inte göra vändningsförsök.
Även jag har fått order om att vid vattenavgång lägga mig ner och ringa ambulans.