Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Den 28/10 kl.00:18 kom vår tredje prins till världen på BF+7 efter igångsättning 27/10. Det krävdes 4 doser med cytotec innan det drog igång men när värkarna väl satte i så tog det 3h och 18min tills han va ute.
Va rädd för snabbt förlopp i slutet då det gick fort förra förlossningen. De vågade inte ta hål på hinnorna för de trodde att det skulle snabba på förloppet eller att han skulle komma med vattnet, vilket han mer eller mindre gjorde ;) Vid sista undersökningen va jag 7cm öppen och jag bad då om lustgas blev tillsagd att jag skulle larma när vattnet gick men när jag låg där kände jag plötsligt att jag behövde krysta sa till mannen att larma han trodde att vattnet gick och va jätte lugn sa åt honom att springa och hämta nån men då kom plötsligt hela personalstyrkan springandes, de hann in och fick av mig trosorna samtidigt som vattnet gick och sekunderna senare kom lillkillen ut. Sköterskan utbrast som du föder barn! Och gav lillkillen smeknamnet speedy Gonzalez.
Grattis Pojkmamma86!!! Tre pojkar är speciellt och helt fantastiskt att få! :)
Pojkmamma86: Grattis till prinsen
Verkligen en racerförlossning
Grattis alla!! Är det bara jag kvar nu? Är på bf+5 . Känns helt hopplöst det här.
Grattis alla!! Är det bara jag kvar nu? Är på bf+5 . Känns helt hopplöst det här.
Nej vi är två iaf, bf+2 idag och jag vill bara gräva ner mig. Har gråtit och känt mig helt förtvivlad idag.
Telefonen ringer stup i kvarten vill jag vill egentligen svara och skrika att "NEEEEEJ ingen bebis och NEEEEEJ jag känner lika lite idag som igår!"
Har inte svarat de senaste 4 samtalen idag, funderar på att sätta telefonen på flightmood och slippa höra signalen öht..Kul också att 2 stycken redan frågat om jag fått tid för igångsättning? Första frågade redan igår, bf+1... Liksom hallå ge mig lite mer stress?
Blev inte bättre av att jag läste att man blir igångsatt först på bf+21 här jag bor. Där tappade jag det totalt, grät som en 3 åring och snorade överallt.
Hoppas det drar igång för er båda inom det snaraste.
Nu på em har liten sovit som en sten. Sov sådär djupt att han blev mörk runt ögonen - ser skitläskigt ut, så var tvungen att peta på han och kolla att han var ok.