Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Fast är det den gruppen som var skapad för ett tag sen eller är den ny?
För det har pratats om en grupp tidigare som var hemlig (inte sökbar på fb).
Är den här hemlig eller kan andra se den/vilka som är medlemmar?
Det låter ju inte rätt. Jag kunde söka på den. Hitta den och se medlemmarna i alla gall :) Den är ju bara sluten, inte hemlig..
Det finns två olika... Skicka mailadress till mig om du vill bli inbjuden till den hemliga! :)
Grattis allihopa!
Själv plussade jag igår ???? känns så himlans ofattbart att vi ska bli en till i familjen då detta blir nr 3 ???? den andra två är födda -10 och 12 ! Fb grupp finns de någon?
lämnar tyvärr gruppen och önskar er alla lycka till :)
Gud vad alla ska på inskrivning tidigt :o jag ska först på hälsosamtal den 23 feb sen får jag datum för inskrivning , kommer nog vara i vecka 8 (7+3) då när jag ska på hälsosamtal :) kanske olika i olika kommuner? Jag bor i Malmö :)
Jag ringde ju barnmorskan i Malmö dagen efter att jag hade plussat och då sa hon Att jag fick tid hos en barnmorskan på granen tror jag den hette, ligger vid värnhem ? Det ligger närmst mig sa hon:p hon frågade inte ens vilken jag ville till oså.. Men läste att mama Mia gör tidiga ultraljud så ska boka tid nästa vecka och göra ett när jag går in i v 8+0 så man kan se hjärtaktivitet oså :) kostar visserligen 950kr men det är jag villig till att betala :p
vilken mvc blev det? :)
Har kollat runt lite och hört bra om Mama mia, så tänkte ringa nästa vecka, känns så tidigt nu.. (6+2)
Men ja verkar den inte bra så kommer jag såklart att byta :)
vilken mvc blev det? :)
Har kollat runt lite och hört bra om Mama mia, så tänkte ringa nästa vecka, känns så tidigt nu.. (6+2)
Jag ringde ju barnmorskan i Malmö dagen efter att jag hade plussat och då sa hon Att jag fick tid hos en barnmorskan på granen tror jag den hette, ligger vid värnhem ? Det ligger närmst mig sa hon:p hon frågade inte ens vilken jag ville till oså.. Men läste att mama Mia gör tidiga ultraljud så ska boka tid nästa vecka och göra ett när jag går in i v 8+0 så man kan se hjärtaktivitet oså :) kostar visserligen 950kr men det är jag villig till att betala :p