Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Hej och grattis till alla er som plussat! :)
Jag vet inte om jag platsar i oktober eller novembergruppen.
Plussade i dag med cb digitala test (visade 1-2)
vad tror ni, kan jag haka på eller söka upp de som har bf i November? :)
Ingen som vill ta på sig ansvaret att starta en grupp på FB?
"Oktobermammor 2015" och göra den hemlig (så ingen annan ser gruppen utan vi som är med)
Jag är med i en liknande grupp för mitt första barn en av de bästa grupperna som finns.
man kan dela allt och ställa alla frågor man har till varandra.
lättare där än här.
Jag kan starta den om ni är intresserade? :)
Ingen som vill ta på sig ansvaret att starta en grupp på FB?
"Oktobermammor 2015" och göra den hemlig (så ingen annan ser gruppen utan vi som är med)
Jag är med i en liknande grupp för mitt första barn en av de bästa grupperna som finns.
man kan dela allt och ställa alla frågor man har till varandra.
lättare där än här.
Jag kan starta den om ni är intresserade? :)
hejsan allihopa, har inget inlogg här men har kikat in ett par gånger och läst, bf 10 okt med första barnet :) skulle gärna vilja bli tillagd i facebook gruppen då det verkar smidigare än att hänga med här :) lindanithagen@hotmail.com
Ni som vill vara med i gruppen på facebook (helt hemlig) skicka mailadress till mig så bjuder jag in er
Hej och grattis till alla er som plussat! :)
Jag vet inte om jag platsar i oktober eller novembergruppen.
Plussade i dag med cb digitala test (visade 1-2)
vad tror ni, kan jag haka på eller söka upp de som har bf i November? :)
).Ni som vill vara med i gruppen på facebook (helt hemlig) skicka mailadress till mig så bjuder jag in er
Jag vill också va med i fbgruppen. Bf 1 okt :)