• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Lemon

Är det någon som har ett bra tips mot "luft" i magen. Ursäkta ordspråket men det kommer ut luft både från mun och bak hela tiden just nu. Jag äter i princip hela tiden för att minska illamåendet men går konstant med denna "luften" som trycker på.

Är det bara jag?

• Elina1979
    Shibby skrev 2015-02-19 16:22:50 följande:

Ni som vill vara med i gruppen på facebook (helt hemlig) skicka mailadress till mig så bjuder jag in er 

Vill gärna vara med i fb-gruppen e_lina_79@hotmail.com
  • tjockobbe
    Lemon skrev 2015-02-19 18:15:36 följande:

Är det någon som har ett bra tips mot "luft" i magen. Ursäkta ordspråket men det kommer ut luft både från mun och bak hela tiden just nu. Jag äter i princip hela tiden för att minska illamåendet men går konstant med denna "luften" som trycker på.

Är det bara jag?

Av erfarenhet från första graviditeten - läs på lite om vad för olika typer av mat som ger ökade gaser. Popcorn och lök är nåt.

Annars - LÅT DET FLÖDA. Haha... jag gjorde det sista :-P

Vera 130923 | Läs tinastandar.blogg.se
  • Jennerika

Hejhej!
    Jennifer heter jag,Hoppar in här nu,eftersom att jag fick plus nu ikväll. Glad Enligt mina uträkningar ska jag ha runt den 21 oktober. Är (vad jag tror) i vecka 5+0 idag :) Det var lite oväntat,hade räknat med att det skulle ta ungefär ett år att bli gravid, så känner mig helt chockad just nu. Hoppades ju på plus, men ändå känns det helt overkligt när man ser det på stickan. Snacka om att jag haft känslostormar den senaste timmen (nån mer än jag? Flört)  Glädje,panik,förvirring, overklighetskänslor, allt man kan tänka sig,haha!Tungan ute

Kvällens plus, inga otydligheter här inte, känner mig såå lycklig och förväntansfull :D <3

• Fru Hermelin
    Jennerika skrev 2015-02-19 20:34:34 följande:

Hejhej!
    Jennifer heter jag,Hoppar in här nu,eftersom att jag fick plus nu ikväll. Glad Enligt mina uträkningar ska jag ha runt den 21 oktober. Är (vad jag tror) i vecka 5+0 idag :) Det var lite oväntat,hade räknat med att det skulle ta ungefär ett år att bli gravid, så känner mig helt chockad just nu. Hoppades ju på plus, men ändå känns det helt overkligt när man ser det på stickan. Snacka om att jag haft känslostormar den senaste timmen (nån mer än jag? Flört)  Glädje,panik,förvirring, overklighetskänslor, allt man kan tänka sig,haha!Tungan ute

Kvällens plus, inga otydligheter här inte, känner mig såå lycklig och förväntansfull :D <3

Grattis! Jag har också bf 21 oktober. Är det första barnet?
  • sandrido

Hallå tjejer! Vill oxå vara med i Facebook gruppen :) har varit så nojigt att de inte har varit en liten bebis i magen, men har plussat i 3 dagar nu,och enligt app så ska vi ha en bebis den 18 okt :) vårat första barn så vet inte hur man tyder det här med veckorna :)

Men enligt appen är jag i v6 (5+4) vad de nu betyder :) är det någon som kan lägga till mig i gruppen på Facebook? Sandra_karlss33@hotmail.com

Kraaam!!

• Katarina09

oh jag hittade er! ;D joinar er här om det är okej:)

jag heter katarina, är 26 år och vi väntar vår första knodd, plussade den 26/1 och är 7+5 med beräknad bf den 4/10

mina symptomer; ömma bröst, "mensvärk",huvudvärk,trötthet och konstant illamående i 5 dagar.. det va nog det värsta jag har varit med om NÅGONSIN!!! speciielt när ens jobb består av att göra mat :S

får jätte gärna lägga till mig i FBgruppen : myppe_limbo@hotmail.com

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015