IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Jag har en fråga till er här.
Jag fick min mens på RD 10 ( i lördags) och blöder fortfarande hyfsat mkt och blodet är klar-rött. Vid det här laget brukar min mens vara slut. Är det någon som vet vad det kan bero på? Kan det vara sprutorna som stället till det?
Imorgon är det dags för första sprutan (av många) Gondal F, känns skönt att vi äntligen är igång :)
Imorgon är det dags för första sprutan (av många) Gondal F, känns skönt att vi äntligen är igång :)
Det är nog vanligt att man blöder längre/mer. Det gjorde jag förra gången, höll i sig i 7-8 dagar och jag brukar bara blöda i 3-4. Beror på att progesteronet byggt upp slemhinnan så mycket.
PD1984>> så trist med äggen... hoppas då detta växer på sig fint!
LHF>> hoppas erat frysta klarar upptiningen sen! Vad är era tankar annars? Fortsätta privat?
PD1984>> så trist med äggen... hoppas då detta växer på sig fint!
LHF>> hoppas erat frysta klarar upptiningen sen! Vad är era tankar annars? Fortsätta privat?
Hej alla fina!
Jag har en fråga.. Vet ni hur celldelning på embryo funkar? Som sagt, fick vi tillbaka en 2 dagars embroy och den hade precis delat sig igen så det blev en 6 cellig. Förra gången fick vi 5 celligt. Läkarna tyckte det var bra men när jag googlade så läste jag att det inte är så jättebra att den delar på sig så snabbt och 4 celligt är bättre. Hur såg era ut? Någon som lyckats bli gravid flercelligt? Ruvdag 2 nu och det känns så långt till TD.