IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Skrev fel, td är 5/4, nästa Söndag!
Låter som du och jag har samma symptom. Testet på rd8 var negativt. Jag har testdag 3/4
Samma här. Inga symptom alls. Lite ömma bröst på sidan (de har blivit väldigt stora) och så lite mensvärk när jag vaknar som försvinner efter 5 min. Annars är det som vanligt innan behanlingen.
Vad blev resultat? Tror jag läste det men glömt. Uppdatera oss gärna ifall du testar imorgon. Jag har fått testdag 14 dagar efter ET och det är 6/4 på påskdagen. Men troligtvis testar jag dagen innan då jag jobbar sön natt och vill helst inte åka till jobbet ifall det Visar dåliga nyheter..
Låter som du och jag har samma symptom. Testet på rd8 var negativt. Jag har testdag 3/4
Ja denna väntan är så jobbig!
ett plus skulle betyda världen för mig!
Ja, det verkar så. Om 6 dagar alltså, nervös? Du testade säkert för tidigt när du testade negativt
Ja denna väntan är så jobbig!
ett plus skulle betyda världen för mig!
Tog första sprutan Gondal F ikväll och har förträngt att den sprutan svider. Men gick bra iaf att sticka sig själv :)
Elfia & coocoo>> och jag har td 4/4... så vi ligger tätt där.
Men hur dagar kan gå så sakta är helt otroligt. Har inte lika ofta kramp/hugg i sidorna. Brösten ömma på morgonen och har lite sura uppstötningar på kvällarna....
Testade imorse på rd11.. fortfarande totalt negativt