• Gweny

IVF 2015 Mars - April

Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.

Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?

• Svar på tråden IVF 2015 Mars - April
  • Coocoo
    Elfia skrev 2015-03-28 16:30:50 följande:
    Har du inte ont länge? Några andra symptom? Ska du testa tidigare?

Jag är på rd 6
    Jag har haft en del mensvärk, särskilt när jag vaknat. Har också haft ont i brösten. Idag känner jag dock ingenting :-/ brösten är större, men ömmar inte längre. Jag tjuvtestade dumt nog på rd8. Har ett test till hemma så kanske testar imorgon om jag ej kan hålla mig.
  • Elfia
    Coocoo skrev 2015-03-28 16:37:37 följande:
    Jag har haft en del mensvärk, särskilt när jag vaknat. Har också haft ont i brösten. Idag känner jag dock ingenting :-/ brösten är större, men ömmar inte längre. Jag tjuvtestade dumt nog på rd8. Har ett test till hemma så kanske testar imorgon om jag ej kan hålla mig.
    Samma här. Inga symptom alls. Lite ömma bröst på sidan (de har blivit väldigt stora) och så lite mensvärk när jag vaknar som försvinner efter 5 min. Annars är det som vanligt innan behanlingen.

Vad blev resultat? Tror jag läste det men glömt. Uppdatera oss gärna ifall du testar imorgon. Jag har fått testdag 14 dagar efter ET och det är 6/4 på påskdagen. Men troligtvis testar jag dagen innan då jag jobbar sön natt och vill helst inte åka till jobbet ifall det Visar dåliga nyheter..
  • Coocoo

Låter som du och jag har samma symptom. Testet på rd8 var negativt. Jag har testdag 3/4

Elfia skrev 2015-03-28 19:10:56 följande:

Samma här. Inga symptom alls. Lite ömma bröst på sidan (de har blivit väldigt stora) och så lite mensvärk när jag vaknar som försvinner efter 5 min. Annars är det som vanligt innan behanlingen.

Vad blev resultat? Tror jag läste det men glömt. Uppdatera oss gärna ifall du testar imorgon. Jag har fått testdag 14 dagar efter ET och det är 6/4 på påskdagen. Men troligtvis testar jag dagen innan då jag jobbar sön natt och vill helst inte åka till jobbet ifall det Visar dåliga nyheter..

• Elfia
    Coocoo skrev 2015-03-28 19:26:31 följande:

Låter som du och jag har samma symptom. Testet på rd8 var negativt. Jag har testdag 3/4

Ja, det verkar så. Om 6 dagar alltså, nervös? Du testade säkert för tidigt när du testade negativt
  • Coocoo

Ja denna väntan är så jobbig! ett plus skulle betyda världen för mig!

Elfia skrev 2015-03-28 19:52:11 följande:

Ja, det verkar så. Om 6 dagar alltså, nervös? Du testade säkert för tidigt när du testade negativt

• Elfia
    Coocoo skrev 2015-03-28 20:14:44 följande:

Ja denna väntan är så jobbig! smile4.gif ett plus skulle betyda världen för mig!

Jag förstår precis hur du känner dig.. Jag håller tummarna för oss båda. Jag testar 1 dag efter dig
  • MålaMittHjärta

Tog första sprutan Gondal F ikväll och har förträngt att den sprutan svider. Men gick bra iaf att sticka sig själv :) 

Mamma till världens sötaste Elvis
  • Gweny

Elfia & coocoo>> och jag har td 4/4... så vi ligger tätt där.

Men hur dagar kan gå så sakta är helt otroligt. Har inte lika ofta kramp/hugg i sidorna. Brösten ömma på morgonen och har lite sura uppstötningar på kvällarna....

Svar på tråden IVF 2015 Mars - April