• Nellie2011

Bim denna veckan

Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?

• Svar på tråden Bim denna veckan
  • Nellie2011
    Sofiakb skrev 2015-04-23 17:31:06 följande:

Sen jag var 10 haha. Är 25 nu! Japp ska göra det :) Hör av mig på lördag hur det gick ;)

Håller tummarna:)
  • Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-04-23 17:42:06 följande:

Håller tummarna:)

Godmorgon! Blankt test tyvärr :( Men inga spottings än, börjar fundera om äl var ännu senare? Eller varför jag mitt i allt inte har det längre? :S Märkligt! Ska nog vänta in mensen nu, och försöka testa ännu mindre nästa månad! Kram

• Sofiakb

Tog ett cb också då jag inte har så bra erfarenhet av rfsu, och tycker jag anar nått på det :O Eller kan jag ha sån otur att få spök på cb också? ? :/

• Sofiakb

Måste ju va nått? Sorry att jag bombar dig haha :)

• Nellie2011
    Sofiakb skrev 2015-04-25 11:04:37 följande:

Jag fått svaga med clearblue som sen visa sig inte va något. Men avvakta Se. Många som säger clearblue e de säkraste. Haha du bomba inte, förstår dig hur du känner. Ja känner mensen e på g. Inte fått spottings men känner i magen långt ner som innan mensen :( men de ser ut va ngt svagt på ditt men svårt att se ibland när man lägger in de. Men ja hoppas verkligen för din skull att det är pluss.
  • Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-04-25 12:16:54 följande:

Jag fått svaga med clearblue som sen visa sig inte va något. Men avvakta Se. Många som säger clearblue e de säkraste. Haha du bomba inte, förstår dig hur du känner. Ja känner mensen e på g. Inte fått spottings men känner i magen långt ner som innan mensen :( men de ser ut va ngt svagt på ditt men svårt att se ibland när man lägger in de. Men ja hoppas verkligen för din skull att det är pluss.

Tack, har väldigt litet hopp men vem vet :) Inga spottings häe heller. Nu blickar vi framåt mot maj!!

Preliminär ägglossning 11 maj! När har du? :)
  • Nellie2011
    Sofiakb skrev 2015-04-25 11:04:37 följande:

Ja men de kanske e ett pluss :) ser ut va något ju. Jobbigt med väntan bara.
  • Nellie2011
    Sofiakb skrev 2015-04-25 12:59:42 följande:

Tack, har väldigt litet hopp men vem vet :) Inga spottings häe heller. Nu blickar vi framåt mot maj!!

Preliminär ägglossning 11 maj! När har du? :)

Jag vet inte när Min äl är..kört en gång me stickor men slutat med det. Så kör när vi har lust så får de blir när de blir.
  • Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-04-25 13:42:40 följande:

Ja men de kanske e ett pluss :) ser ut va något ju. Jobbigt med väntan bara.

Ja jag tog isär det efter ett tag o nåt är det där men vet inte riktigt :/

Men vågar fan inte bli glad över det? Tycker inte det är riktigt blått. Börjar nog gråta om jag får spök på clearblue också! Då får jag nog börja köra endast digitalt...

Skönt att inte kolla äl, fast jag får äl-flytningar så skulle ändå veta ungefär när den är haha! Skulle va kul om vi blir gravida i maj båda två :)
  • Sofiakb

Ser du vad jag menar? :) förstärkte blåa toner!

Svar på tråden Bim denna veckan