• Nellie2011

Bim denna veckan

Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?

• Svar på tråden Bim denna veckan
  • Nellie2011
    Sofiakb skrev 2015-04-21 18:17:11 följande:

Ja bim 26/27 nånting :) Har inte testat idag, stolt över mig själv haha. Är på äl+8, imorgon är alltså bim-4/5 så skulle ju kunna visa nått men tror jag väntar tills torsdag iaf. Får nog bara acceptera att jag aldrig blir en sån som kan vänta tills mensen är sen med att testa ;)

Har inga direkta symtom, känns inte som det tagit sig den här månaden. Har ont i brösten, lite molvärk och är väldigt gråtig - typiska PMS symtom med andra ord!

Tror aldrig att jag skulle hålla på och testa så här mycket om jag inte börjat hänga på FL ;/ Jobbigt!

Testat dig?
  • Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-04-23 16:07:54 följande:

Testat dig?

Testade äl+9 men såg ingenting :) Ska vänta till lördag, är då äl+12. Hur går det för dig?
  • Nellie2011
    Sofiakb skrev 2015-04-23 16:33:05 följande:

Testade äl+9 men såg ingenting :) Ska vänta till lördag, är då äl+12. Hur går det för dig?

Okey nä ingenting. Hade knappt de denna månaden pga ja varit sjuk. Så jag kan nästan inte ens va gravid denna månad så får se tills i maj. Vilka stickor har du nu?
  • Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-04-23 16:37:54 följande:

Okey nä ingenting. Hade knappt de denna månaden pga ja varit sjuk. Så jag kan nästan inte ens va gravid denna månad så får se tills i maj. Vilka stickor har du nu?

Okej va trist :( Men bättre att kroppen får läka ordentligt!

Haha köpte ett tvåpack rfsu igen, pucko liksom :D Har också ett digitalt hemma men det tar jag tidigast på tisdag bim+1, om jag får nått utslag på rfsu. Tycker dom verkar bättre dom jag har nu, kanske inte samma tillverkningsdatum :)

Känner mig inte heller lika testhysterisk som förra månaden, ganska lugn! Men inga spottings än wohoo :D
  • Nellie2011
    Sofiakb skrev 2015-04-23 16:43:29 följande:

Okej va trist :( Men bättre att kroppen får läka ordentligt!

Haha köpte ett tvåpack rfsu igen, pucko liksom :D Har också ett digitalt hemma men det tar jag tidigast på tisdag bim+1, om jag får nått utslag på rfsu. Tycker dom verkar bättre dom jag har nu, kanske inte samma tillverkningsdatum :)

Känner mig inte heller lika testhysterisk som förra månaden, ganska lugn! Men inga spottings än wohoo :D

Hahaha vf rsfu igen? Pröva testlagret stickor dem e okeu med aldrig fått svaga streck som man tror e plus ialf. Bruka du få spottings så många dagar innan? Ja bruka få en-2 dagar innan.
  • Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-04-23 16:47:15 följande:

Hahaha vf rsfu igen? Pröva testlagret stickor dem e okeu med aldrig fått svaga streck som man tror e plus ialf. Bruka du få spottings så många dagar innan? Ja bruka få en-2 dagar innan.

För att det är så lätt att köpa i affären, bor inte i Sverige så vet inte hur dom skickar utomlands riktigt :) Men ska kolla upp det till nästa cykel!

Jaa har haft allt mellan 2 o 4 dagar före mensen de senaste månaderna :/ Jobbigt! Hoppas såå att jag inte får det den här månaden, tycker det är vår tur snart!
  • Nellie2011
    Sofiakb skrev 2015-04-23 16:56:56 följande:

För att det är så lätt att köpa i affären, bor inte i Sverige så vet inte hur dom skickar utomlands riktigt :) Men ska kolla upp det till nästa cykel!

Jaa har haft allt mellan 2 o 4 dagar före mensen de senaste månaderna :/ Jobbigt! Hoppas såå att jag inte får det den här månaden, tycker det är vår tur snart!

Vad bor du inte i Sverige? Var bor du då? Haha . Ja de borde va vår tur snart. Ialf din :)
  • Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-04-23 17:14:08 följande:

Vad bor du inte i Sverige? Var bor du då? Haha . Ja de borde va vår tur snart. Ialf din :)

I Finland :) Men kanske dom levererar hit också! Men såklart hoppas jag att jag slipper beställa, hehe :)
  • Nellie2011
    Sofiakb skrev 2015-04-23 17:18:03 följande:

I Finland :) Men kanske dom levererar hit också! Men såklart hoppas jag att jag slipper beställa, hehe :)

Allvar haha? Hur länge har du bott där? Ja vet inte om de bara leverera till sverige men kolla de annars.
  • Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-04-23 17:29:20 följande:

Allvar haha? Hur länge har du bott där? Ja vet inte om de bara leverera till sverige men kolla de annars.

Sen jag var 10 haha. Är 25 nu! Japp ska göra det :) Hör av mig på lördag hur det gick ;)
Svar på tråden Bim denna veckan