Bim denna veckan
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Nellie, om äl infaller senare blir bim förskjuten. Tiden mellan mens och äl kan variera, men tiden mellan äl och mens är beständig. Så om mensen är sen kan det mycket väl bero på sen ägglossning :) Kommer mensen tidigt har förmodligen äl oxå infallit tidigare :) Lycka till till dig med!
fattar inte var min mens försvann hahA allt blivit konstigt. En dag sen brunt. Hänt innan så fick göra vul men hittades inget konstigt. Ahh
Nu e den här igen me fruktansvärd mensvärk fyför. :( så Jäkla tradigt. Usch usch
Nu e den här igen me fruktansvärd mensvärk fyför. :( så Jäkla tradigt. Usch usch
Ja usch. Jag e ledsen för ja vet vi pricka äl o ä då gick de inte. Fast ja förstår de kan ta många försök. Ser hur många nyfödda bebisar som helst o även gravida överallt nu. :( vi får snart plus med och ska va lika lyckliga. Känner mig glad så som vi har de nu med 3 i familjen men vill ändå ha syskon väldigt mycket, har en bror som e 12 år äldre o önska hon ska få lite närmre ålderskillnad på sitt syskon. Vill gärna ha 3 barn :)
Ja usch. Jag e ledsen för ja vet vi pricka äl o ä då gick de inte. Fast ja förstår de kan ta många försök. Ser hur många nyfödda bebisar som helst o även gravida överallt nu. :( vi får snart plus med och ska va lika lyckliga. Känner mig glad så som vi har de nu med 3 i familjen men vill ändå ha syskon väldigt mycket, har en bror som e 12 år äldre o önska hon ska få lite närmre ålderskillnad på sitt syskon. Vill gärna ha 3 barn :)
Ja jag vet, gravida överallt verkligen! Det är väl bara att försöka hålla modet uppe men fan va svårt det är att ta besvikelsen varje månad :/ Snart är det vår tur, det måste det vara!
Hej Allt bra med dig??
Ja bara bra! Själv? Mensen är slut, blickar nu framåt mot maj :D Har lyckats hålla mig härifrån några dagar iaf :)
Jo bra här med. Min mens e med slut nu. Skönt. Inte alls tänkt som de andra månaden pressen o känslan av lyckas. Ska försöka hålla lugnet nu haha. Ha en trevlig påsk