Bim denna veckan
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Åh haft sån smärta i äggstockar och idah va typ trosa blöt och läste man kan få vattniga flytningar vid äl men mena mensen ska komma runt 27-29 april verka oerhört sen äl isåfall kan man inte bli gravid ena hinner ej fästa..usch märklig kroppen e
Men om du har senare ägglossning så borde du ju få senare mens :) Lutealfasen borde inte bli kortare för det! Själv har jag såå ont i tuttarna framförallt bröstvårtorna, äl+7 idag enligt ff . Har haft det vissa månader o andra inte, likväl har mensen dykt upp iaf :/ Jag hade ägglossning dag 18 den här cykeln, är ju också rätt sent :)
Men mensen börja 26 sen sluta o kom i gång 28 mars o har ja äl nu o mensen e sen då får ja ju ingen mens alls i april hahah. Asså helt galet men har fruktansvärt i äggstockar drar o värker. Kändes som ja kisa på mig haha fyför..ja hoppas du e gravid hoppas hoppas.
Det måste ju va ägglossning! Fattar inte annars varför du skulle ha ont o flytningar :) Har du nått äl-test? Tack, jag hoppas me att jag är gravid :) Börjar väl testa snart som vanligt haha!
Men äl en vecka innan beräknad mens. Ska ha mens om 7.8 dagar. Nä använder ej äl test slutat med allt sånt för ja blev som besatt helt knäpp av de ju. Testa nu inte för tidigt vänta o se om mensen kommer. :)
Jaa inte vet jag :P Möjligt är det ju iaf!
Jag veeet ska verkligen försöka hålla mig alltså, och inte försöka tyda alla tecken. Önskar att jag hade haft äl i Grekland, då hade jag vetat att det var noll chans iaf, nu fick jag äl samma dag jag kom hem haha. Ödet kanske? Hoppas på det :D
Jaa inte vet jag :P Möjligt är det ju iaf!
Jag veeet ska verkligen försöka hålla mig alltså, och inte försöka tyda alla tecken. Önskar att jag hade haft äl i Grekland, då hade jag vetat att det var noll chans iaf, nu fick jag äl samma dag jag kom hem haha. Ödet kanske? Hoppas på det :D
Men om du hade äl förra måndag så har ju ägget isåfall precis fäst tar ju några dagar så grav test borde ej märkas så tidigt väl. ??
Ja bim 26/27 nånting :) Har inte testat idag, stolt över mig själv haha. Är på äl+8, imorgon är alltså bim-4/5 så skulle ju kunna visa nått men tror jag väntar tills torsdag iaf. Får nog bara acceptera att jag aldrig blir en sån som kan vänta tills mensen är sen med att testa ;)
Har inga direkta symtom, känns inte som det tagit sig den här månaden. Har ont i brösten, lite molvärk och är väldigt gråtig - typiska PMS symtom med andra ord!
Tror aldrig att jag skulle hålla på och testa så här mycket om jag inte börjat hänga på FL ;/ Jobbigt!