Bim denna veckan
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Nä första mens dag med blod. En vän gått igenom såna kontroller o tester o fått hjälp me få i gång äl me sprutor hon sa de räknas först när mensen e i gång men ja vet inte om det e fel. Men när ja blöder färsk så e de första mensdag
Aha okej :) För jag tänkte att annars är det ju så svårt att veta när äl är beroende på hur man räknar. Har nog också alltid räknat första bloddagen. Hade du spottings före dottern också? Har läst att det kan vara svårare att bli gravid om man har det :/ För att slemhinnan börjar stötas ut tidigare så det kan va svårare för ägg att få fäste.
Aha okej :) För jag tänkte att annars är det ju så svårt att veta när äl är beroende på hur man räknar. Har nog också alltid räknat första bloddagen. Hade du spottings före dottern också? Har läst att det kan vara svårare att bli gravid om man har det :/ För att slemhinnan börjar stötas ut tidigare så det kan va svårare för ägg att få fäste.
Jag har alltid haft brunt före mensen kommer. Aha de visste jag inte att de skulle va svårare. Men ganska normalt att ha spottings Väl? Haha vi o våra funderingar. :)
Haha eller hur! Jo jag tycker det verkar vanligast. Tycker det är rätt skönt, skulle ju va skitjobbigt att börja störtblöda helt utan förvarning :D
Har för övrigt NOLL mensvärk... börjar tröttna. Vi kan väl följas åt till nästa äl också? Behöver ju inte skriva varje dag men lite nu o då :)
Ja såklart. Bara kul o ha någon att följa som är i samma sits och flrståe hur man tänker. ..Ja hänger här mer nu när jag e sjuk haha. Ligger ner är ju sjuk o gör typ ingenting så kan man lika bra hänga här. Jag hoppas du slipper en till äl o att du är gravid nu:) faktiskt läst många som har som du sedan plussar.
Idag kom mensen :) Är mest glad ändå, var rädd att den aldrig skulle dyka upp :P Missar nog äl helt nästa månad tyvärr :( blir i maj nästa försök!
Åhh okey. Vi får hoppas på maj då. Ja ska släppa allt me temp äl tester o allt annat som finns ska ha sex när vi känner för de o inte ha sån press. så får man se. Vi kan ju höras ändå då då.
Sofiakb! Vill bara hoppa in och inflika att det inte stämmer att äl blir senare bara för att mensen blivit sen. Förra månaden var min mens tre dagar sen och denna månad hade jag ägglossning SEX DAGAR TIDIGARE. Jag vet inte om du tempar eller kör ältest men fortsätt tempa om du gör det för du kan faktiskt få äl tidigare :)
Och jo förresten, tempen kan dippa lite även om man är gravid, men en stor dipp brukar inte vara positiv.. Lycka till med bebisverkstan! :D
Åh jag känner att jag också skulle vilja släppa det :/ Men det går alltid bra för mig mellan mens och äl men sen efter äl är jag helt galen o söker symtom o grejer igen... Blir helt galen på mig själv!
Hoppas du lyckas bättre än mig!