• Nellie2011

Bim denna veckan

Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?

• Svar på tråden Bim denna veckan
  • Nellie2011
    Sofiakb skrev 2015-04-03 11:15:30 följande:

Ja glad påsk! :) Försök behålla lugnet, även fast det är svårt efter ägglossning :P Att inte känna efter för mycket!

Ja jag vet inte alls när äl är nu. Så kör på när man känner för de. Så får de bli när de blir. Känner mig lugn som att ja släppt det. Skönt.
  • Nellie2011
    Sofiakb skrev 2015-04-03 11:15:30 följande:

Ja glad påsk! :) Försök behålla lugnet, även fast det är svårt efter ägglossning :P Att inte känna efter för mycket!

Hur går de för dig? Har din äl varit? jag typ släppt allt helt sjukt. Inte haft mys på ett tag pga olika anledningar o ingen aning om äl varit. Märkligt hur de ändras så frön månad t månad.
  • Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-04-09 17:33:03 följande:

Hur går de för dig? Har din äl varit? jag typ släppt allt helt sjukt. Inte haft mys på ett tag pga olika anledningar o ingen aning om äl varit. Märkligt hur de ändras så frön månad t månad.

Ja jag är i Grekland utan mannen så här blir det nog inga barn denna månad ;) Men är på cd 17 idag och än verkar inte ägglossning ha varit :S Åker hem imorgon! Vad skönt att du kunnat släppa pressen lite :) Jag bara väntar på maj :D
  • Nellie2011
    Sofiakb skrev 2015-04-12 05:51:10 följande:

Ja jag är i Grekland utan mannen så här blir det nog inga barn denna månad ;) Men är på cd 17 idag och än verkar inte ägglossning ha varit :S Åker hem imorgon! Vad skönt att du kunnat släppa pressen lite :) Jag bara väntar på maj :D

Jag e inlagd på sjukhus kanske ska opereras så ja med missat denna äl tror ja. :( usch när kommer turen?? Ah va kul Grekland. Hoppas du haft de skönt kram
  • Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-04-12 14:52:07 följande:

Jag e inlagd på sjukhus kanske ska opereras så ja med missat denna äl tror ja. :( usch när kommer turen?? Ah va kul Grekland. Hoppas du haft de skönt kram

Oj nej det låter jättejobbigt :O Hoppas du mår bra snart igen! Jag är hemma igen, har haft det bra :) Nu är det bara o vänta på mensen! Fast ff säger att jag inte haft äl än, kanske var en månad utan. Passar ju bra isf ;) krya!
  • Karin23

Har bim+6 idag. Hade tänkt testa graviditetstest imorgon. Orolig.. Vill så gärna!

• Sofiakb

Hur går det? Börjar du närma dig bim kanske? :D Jag vet ingenting om nånting, väntar på mensen bara :)

• Nellie2011
    Sofiakb skrev 2015-04-18 12:15:23 följande:

Hur går det? Börjar du närma dig bim kanske? :D Jag vet ingenting om nånting, väntar på mensen bara :)

Tack.. Haft de tufft men hemma igen. Har din visat äl än? För min del e de typ kört denna Månaden.
  • Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-04-18 18:36:02 följande:

Tack.. Haft de tufft men hemma igen. Har din visat äl än? För min del e de typ kört denna Månaden.

I måndags säger den nu, men tror mina temp mätningar varit lite si o så :/ Tråkigt om det är kört för er, ni får satsa på maj :) kan hända att vi missar maj pga sambons jobb :( Det visar sig... Krya på dig, hoppas du mår bra snart!
  • Nellie2011

Åh haft sån smärta i äggstockar och idah va typ trosa blöt och läste man kan få vattniga flytningar vid äl men mena mensen ska komma runt 27-29 april verka oerhört sen äl isåfall kan man inte bli gravid ena hinner ej fästa..usch märklig kroppen e

Svar på tråden Bim denna veckan