Bim denna veckan
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Ja glad påsk! :) Försök behålla lugnet, även fast det är svårt efter ägglossning :P Att inte känna efter för mycket!
Ja glad påsk! :) Försök behålla lugnet, även fast det är svårt efter ägglossning :P Att inte känna efter för mycket!
Hur går de för dig? Har din äl varit? jag typ släppt allt helt sjukt. Inte haft mys på ett tag pga olika anledningar o ingen aning om äl varit. Märkligt hur de ändras så frön månad t månad.
Ja jag är i Grekland utan mannen så här blir det nog inga barn denna månad ;) Men är på cd 17 idag och än verkar inte ägglossning ha varit :S Åker hem imorgon! Vad skönt att du kunnat släppa pressen lite :) Jag bara väntar på maj :D
Jag e inlagd på sjukhus kanske ska opereras så ja med missat denna äl tror ja. :( usch när kommer turen?? Ah va kul Grekland. Hoppas du haft de skönt kram
Har bim+6 idag. Hade tänkt testa graviditetstest imorgon. Orolig.. Vill så gärna!
Hur går det? Börjar du närma dig bim kanske? :D Jag vet ingenting om nånting, väntar på mensen bara :)
Hur går det? Börjar du närma dig bim kanske? :D Jag vet ingenting om nånting, väntar på mensen bara :)
Tack.. Haft de tufft men hemma igen. Har din visat äl än? För min del e de typ kört denna Månaden.
Åh haft sån smärta i äggstockar och idah va typ trosa blöt och läste man kan få vattniga flytningar vid äl men mena mensen ska komma runt 27-29 april verka oerhört sen äl isåfall kan man inte bli gravid ena hinner ej fästa..usch märklig kroppen e