Bim denna veckan
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Mena för mig. Men mina bröst e alltid ådriga innan mens och det är dem nu. Så den kan bara komma istället för hålla på. Min dotter tjatar om en lillasyster. Tom sagt till sitt dagis haha
Jo det har jag, trögt! Den får gärna sätta igång nu när den ändå ska va här o jävlas :P
Men hallå! Har du testat då?? :) Du måste ju va på typ cykel dag 34 nu? Eller är det normalt för dig?
Ja hänt några gånger men mensen kom ordentligt den 29 mars så de e möjligt den kommer 29april. Bruka ha ungefär samma datum. Ja kan nästan omöjligt va gravid hade sex typ efter mens inge ting i mitten o sen nu innan mens. O ja känner den e på g så att testa känns ej lönt haha
Okej jag förstår :) Lika bra att vänta lite till så, den kommer säkert snart. Jag blöder lite idag, men har inte det minsta ont? Småmoler lite men inte mer än senaste veckan? Vet inte om jag ska räkna det som cd1 eller inte :/ Får väl se om det kommer igång ordentligt så småningom :)
Va konstigt. Haha våra kroppar har flippat ut tillsammans. :( kanske kommer den igång imorgon, oro och tänkande kan ju skjuta på mensen förra månad hade ja lite blod brunt sen inget på en hel dag sen katastrof på söndagen haha. Min dotter har sån krupp hosta så får sitta upp o sova me henne för hon får svårt andas fruktansvärt. Tänker om man haft en bebis med...
Ja det verkar ju inte bättre än att dom flippat ur båda våra kroppar :( Jobbigt att behöva vääänta bara... Har inget tålamod haha :) Usch vad jobbigt det låter med hostan!!! Ni måste ju va helt slut, jobbar du på dagarna också?
Jag läser en kurs o mannen jobbar skift. Hon har så väldigt ofta så man e rätt slut. Ja har mensvärk som tusan så gissa nog rätt Me mens på onsdag. Bl äää. Haha sjukt hur man är besatt av allt med gravidtet o me dotter testa ja en ve efter beräknad mens för ja trodde absolut inte ja va gravId.
Ja man blir verkligen helt slut i huvudet av alla tankar! Vi får helt enkelt följas åt till maj-bim nu. Hoppas hoppas <3
Mörka flytningar idag såg ja nyss. Är din i gång helt?? Läst skit många som plussat efter sex en gång ahhhh
Tempen sjönk som en sten idag, och har mensvärk from hell men blöder knappt alls än... Räknar nog idag som cd1 :) Det betyder äl en onsdag och sambon åker natten till tisdag den veckan :O Så hoppas verkligen äl blir tidigare än så! Annars är ju chansen väldigt liten :/