Bim denna veckan
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Ser du vad jag menar? :) förstärkte blåa toner!
Ja jag tog isär det efter ett tag o nåt är det där men vet inte riktigt :/
Men vågar fan inte bli glad över det? Tycker inte det är riktigt blått. Börjar nog gråta om jag får spök på clearblue också! Då får jag nog börja köra endast digitalt...
Skönt att inte kolla äl, fast jag får äl-flytningar så skulle ändå veta ungefär när den är haha! Skulle va kul om vi blir gravida i maj båda två :)
Känns helt hopplöst. Vill snart ej bli gravid ens för åldern mellan dottern o bebis kommer blir föööör stor mot hur ja vill. Så besviken bara.
Neej tänk inte så! Klart du vill bli gravid :) Det finns fördelar med att ha lite längre mellan barnen också, hon kommer förstå mer o kunna hjälpa till mer osv :)
Och kom igen, klart du hellre vill ha lite mellanrum mellan två barn än att bara ha ett barn ;)
Tror nog du blir gravid i sommar, bara du får va frisk o ni har tid med varandra :)
Känns bara så dumt att ja gått i tankarna nä vi väntar det e ändå så lätt pga de varit de tidigare. Ja blir koko i bollen. Såg massor gravida idag, bredvid mig på fiket , när vi handla osv.. :(
Dagens test är blankt, så gårdagens var spök... Vet inte om man ska skratta eller gråta xD
Men nu satsar jag på maj, och nästa månad får inte äl vara sen som nu för sambon åker på jobb 12 maj och är borta tre veckor! Så hoppas verkligen jag får mens imorgon fast jag inte har några spottings.
Hoppas du mår bättre idag, kram!
Dagens test är blankt, så gårdagens var spök... Vet inte om man ska skratta eller gråta xD
Men nu satsar jag på maj, och nästa månad får inte äl vara sen som nu för sambon åker på jobb 12 maj och är borta tre veckor! Så hoppas verkligen jag får mens imorgon fast jag inte har några spottings.
Men gör dig själv en tjänst och testa ej förrän bim nästa gång om du inte är gravid nu. De falska svaga streck gör en mer besviken o ledsen och fundersam än att vänta till bim o se om mensen kommer.
Precis vad jag har kommit fram till nu, det är både dyrt och onödigt. Är man gravid så är man ju ändå liksom?! Oavsett om man testar eller inte :P
Ska verkligen verkligen försöka nästa månad. Men känner att jag är mindre testhysterisk nu redan, än förra månaden. Då testade jag ju varje dag!
Men nu vill jag bara ha mens, annars missar vi nästa äl :(