Bim denna veckan
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Försök ta de lugnt:) min e nog på g inom 2 dagar för e alltid så kissig hela tiden precis innan mensen. O ökade flytningar som bruka komma innan spottings. Men hade inga förhoppningar medtanke på vi knappt haft ngt denna månad.
Då har du också ganska lång cykel den här månaden va? Är på dag 31 idag, mitt genomsnitt är 29 dagar. Men jag kände ju att äl va senare den här månaden så då blir ju mensen också det :)
Förstår dig till 100 hur du känner, hade de varit mitt första barn/grav så hade jag varit värre för lä gran efter ett barn kan bli så stor spec när man månad efter månad blir så besviken:( ja den verka lång men mår illa o ont nu som innan mens skiten:(
Hoppas du får mens snart så du kan ladda om :) Har fortf ont i brösten, men ytterst lite mensvärk så tror inte den kommer imorgon heller... fattar inte, måste haft äl ti lr ons och inte måndag som jag trodde :S Jag har ju alltid spottings minst två dagar innan och ingenting än?? Tempen visar ingen tendens att börja sjunka än heller... Men den MÅSTE dyka upp snart :( Vill inte missa nästa månad!
Hoppas du får mens snart så du kan ladda om :) Har fortf ont i brösten, men ytterst lite mensvärk så tror inte den kommer imorgon heller... fattar inte, måste haft äl ti lr ons och inte måndag som jag trodde :S Jag har ju alltid spottings minst två dagar innan och ingenting än?? Tempen visar ingen tendens att börja sjunka än heller... Men den MÅSTE dyka upp snart :( Vill inte missa nästa månad!
Men ja har typ längre än 14 dagar från äl till mens. Så de kan ju va du har längre mellan äl väl? Verka som man kan ha några dagar fram o tillbaka. Hade ni sex måndagen eller flera dagar efter me?
Bara måndagen! Kom ju hem då så vi hann inte före heller. Är inte säker på min lutealfas, förra månaden hade jag 15 dagar, enligt FF iaf. Tar ju inte äl test utan tempar bara.
Men NU fick jag rosa flytning!! Lite glad ändå, hoppas mensen kmr imorgon för då kan vi ha en chans i maj :)
Okey.hoppas den kommer så du hinner med äl i maj. Ja har mensvärk. Och ökad flytning så chansa på imorg eller onsdag e min mens här. Vet ändå knappt när äl är men kmr köra när vi e sugna inte när de behövs. Blir så fel känns de som när man tänker nu e de äl vf lyckas man ej. Bättre köra när de känns bra ????????
Ja och om du har din kille hemma hela tiden så tycker jag ni ska köra så :) Önskar såå att man kunde koppla bort bebistankarna emellanåt...
Ja. Har du spottings? Känns som det e helt långt nu mellan mens så äl måste va helt sent.