• Anonym (Nyfiken!)

Prostatamassage

Hej! Jag läst en del om detta med prostatamassage och med rätt teknik så verkar det ge fantastiska orgasmer. Är singel för tillfället, men har prövat att massera mig själv några gånger, efter några torra instruktioner från nätet, utan någe vidare resultat. Varken inifrån eller utifrån, det fungerar inte alls. Förmodligen gör jag inte riktigt på rätt sätt, finns det några här som har erfarenhet och kan ge tips på bra teknik? När man masserar sig själv alltså. Någon?

• Svar på tråden Prostatamassage
  • Celines Essence
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2015-03-04 11:27:37 följande:

Men om man är singel så är det väl ens eget ansvar? Därför har jag gjort slag i saken och skickat efter en prostatastav nu på förmiddagen, får se om den duger

Jättekul att du skickat efter en! Det blir nog både spännande och skönt

Jag tycker absolut att man ska testa saker själv om man vill och tycker det känns skönt.

Det jag skrev grundar sig på de gånger man kanske INTE får till det själv, eller kanske inte hittar känslan själv. Det kan ibland bli lättare och annorlunda att upptäcka njutning med någon annan. Särskilt om man kört fast, eller känner något typ av motstånd.

Lycka till med din stav
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    Anonym (Oprövad) skrev 2015-03-04 15:16:03 följande:

Det är nog många som har en hög tröskel att försöka. Själv har jag känt min prostata ett par gånger, men inte stimulerat den till njutning, varken på egen hand, med partner eller hjälpmedel. Det är ett spännande område, intressant vilken potential kroppen har när det gäller sexualitet. Jag tycker att jag har ett bra sexliv redan. Det är möjligt att det skulle bli ännu mycket skönare med prostatastimulans, men jag har inga planer på att testa. Men går inte utvecklingen ditåt att allt flera män utnyttjar denna möjlighet? Småningom blir det kanske lika mycket standard som oralsex, som var något som bara de mest avancerade gjorde i de äldre generationerna, men som varje tonnåring prövar nu? 

Jag tror också många känner motstånd mot att testa analsex. Särskilt för män att ta emot. För min älskade Anton var det otänkbart innan han träffade mig, men nu vill han. Jag har testat med fingret, men vi har mer att utforska
  • Anonym (Oprövad)
    Celines Essence skrev 2015-03-05 06:01:18 följande:
    Jag tror också många känner motstånd mot att testa analsex. Särskilt för män att ta emot. För min älskade Anton var det otänkbart innan han träffade mig, men nu vill han. Jag har testat med fingret, men vi har mer att utforska
    Spännande. Vad var det som fick honom att ändra sig? Var det ditt initiativ? Har han kommit till njutning av det redan? Har du gjort det på andra förut?
  • Anonym (Nyfiken!)
    Celines Essence skrev 2015-03-05 05:56:35 följande:
    Jättekul att du skickat efter en! Det blir nog både spännande och skönt

Jag tycker absolut att man ska testa saker själv om man vill och tycker det känns skönt.

Det jag skrev grundar sig på de gånger man kanske INTE får till det själv, eller kanske inte hittar känslan själv. Det kan ibland bli lättare och annorlunda att upptäcka njutning med någon annan. Särskilt om man kört fast, eller känner något typ av motstånd.

Lycka till med din stav
    Jo, det ska bli spännande och förhoppningsvis väldigt skönt :)
    Jag förstod att du menade det så, det går inte att jämföra solosex med parsex om du frågar mig. Och jag håller med P30 att mäns g-punkt sitter fasligt illa till om man vill komma åt den själv, borde verkligen vara nåt att upptäcka med en partner. Men men, staven får väl duga så länge Flört
  • Anonym (Oprövad)
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2015-03-05 08:53:57 följande:
    Jo, det ska bli spännande och förhoppningsvis väldigt skönt :)
    Jag förstod att du menade det så, det går inte att jämföra solosex med parsex om du frågar mig. Och jag håller med P30 att mäns g-punkt sitter fasligt illa till om man vill komma åt den själv, borde verkligen vara nåt att upptäcka med en partner. Men men, staven får väl duga så länge Flört
    Lycka till och hoppas du får det jätteskönt. Hoppas också att du hittar en partner som vill testa detta med dig. Hur gammal är du och hur gick det till när du blev intresserad av prostatastimulering och valde att öppna dig för denna möjlighet?
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Oprövad) skrev 2015-03-05 09:56:47 följande:
    Lycka till och hoppas du får det jätteskönt. Hoppas också att du hittar en partner som vill testa detta med dig. Hur gammal är du och hur gick det till när du blev intresserad av prostatastimulering och valde att öppna dig för denna möjlighet?
    Tack! Jag läste om det på nätet för ett tag sen och har inte riktigt kunnat släppa tanken, är väldigt nyfiken och lite sensationssökande när det gäller sex. Prostatamassage verkar vara speciellt och orgasmen verkar vara annorlunda, typ att den påverkar hela kroppen... men jag vet ju inte säkert, det är bara intrycket jag har fått. Det är därför jag vill prova antar jag :) Har tidigare testat med fingret och det kändes lite ovant i början (inte varje dag man är därinne och petar direkt!) men jag tror att det kan bli skönt om jag faktiskt når själva punkten. Är 91a.
  • Anonym (Nyfiken!)
    MikNis skrev 2015-03-05 12:12:01 följande:

Skaffa kille

Är straight så det är inte aktuellt Glad
  • Celines Essence
    Anonym (Oprövad) skrev 2015-03-05 07:42:35 följande:

Spännande. Vad var det som fick honom att ändra sig? Var det ditt initiativ? Har han kommit till njutning av det redan? Har du gjort det på andra förut?

Vi pratar väldigt mycket om sex och i samband med att vi pratade om analsex på mig, frågade jag om han också skulle vilja ta emot . Han var tveksam först men blev allt mer intresserad. Vi båda har läst på HasseA:s blogg om hans upplevelser och tyckte att det verkade spännande. Dock har vi så väldigt mycket annat att upptäcka så vi har mycket kvar. För mig är också analsex nytt.(även att ta emot) Jag hade en tidigare väldigt obehaglig erfarenhet av analsex. Jag kan inte få in känslan genom att prova själv. Det blir helt annat med Anton. När han gör det känns det på ett helt annat sätt och han känner lika med mig. Vi har på flera olika sätt öppnat nya dörrar till ny njutning hos varandra.

Obs. Detta betyder inte att det är fel att göra själv, tvärtom hade det varit spännande att prova själv, men det funkar inte. Det gäller även andra saker. När Anton gör olika saker på mig blir det ganska ofta annorlunda än när jag gör själv. Även fast jag absolut njuter av onani också.
  • Aikido
    Celines Essence skrev 2015-03-05 06:01:18 följande:
    Jag tror också många känner motstånd mot att testa analsex. Särskilt för män att ta emot. För min älskade Anton var det otänkbart innan han träffade mig, men nu vill han. Jag har testat med fingret, men vi har mer att utforska smile1.gif
    Ger man honom ett finger tar han hela handen Flört
Svar på tråden Prostatamassage