• Anonym (Nyfiken!)

Prostatamassage

Hej! Jag läst en del om detta med prostatamassage och med rätt teknik så verkar det ge fantastiska orgasmer. Är singel för tillfället, men har prövat att massera mig själv några gånger, efter några torra instruktioner från nätet, utan någe vidare resultat. Varken inifrån eller utifrån, det fungerar inte alls. Förmodligen gör jag inte riktigt på rätt sätt, finns det några här som har erfarenhet och kan ge tips på bra teknik? När man masserar sig själv alltså. Någon?

• Svar på tråden Prostatamassage
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Oprövad) skrev 2015-08-31 07:23:29 följande:

Det låter helt fantastiskt. Det måste vara det skönaste man som man kan uppleva. Tog det länge innan du nådde denna orgasm? Vad var det för skillnad mot tidigare som gjorde att det lyckades just nu tror du? Det var en bekant som länkade till något ställe som uppmanade män att pröva på samlag med andra män även om man är hetero, med motiveringen att man då kan få uppleva den starkaste orgasmen någonsin. Man kan fundera hur utvecklingen har kunnat leda till att männens skönaste orgasm går att uppnå genom stimulans på ett ställe som nås bara med hjälpmedel eller sex med andra män.
    Jo, det var en mycket skön upplevelse, helt olik allt annat. Det tog inte så länge, kanske 15-20 minuter innan jag nådde dit. Den största skillnaden var väl att jag inte rörde k-en överhuvudtaget förutom när jag värme upp lite innan, men när väl staven var på plats så bestämde jag mig för att låta den och vibrationerna göra jobbet, det var bara att slappna av och åka med :) Det enda jag behövde göra var att knipa om staven då och då, och efter ca 10 minuter kände jag hur orgasmen byggdes upp därnere och till slut "forsade" uppåt helt utan kontroll.
  • Anonym (Oprövad)
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2015-08-31 08:35:27 följande:
    Jo, det var en mycket skön upplevelse, helt olik allt annat. Det tog inte så länge, kanske 15-20 minuter innan jag nådde dit. Den största skillnaden var väl att jag inte rörde k-en överhuvudtaget förutom när jag värme upp lite innan, men när väl staven var på plats så bestämde jag mig för att låta den och vibrationerna göra jobbet, det var bara att slappna av och åka med :) Det enda jag behövde göra var att knipa om staven då och då, och efter ca 10 minuter kände jag hur orgasmen byggdes upp därnere och till slut "forsade" uppåt helt utan kontroll.

Så du menar att du genom att avstå från annan stimulans så släppte du fram prostatastimulansen till sin fulla potential? Hur ser staven ut? Klen, grov? Starka eller svaga vibrationer? Hur tror du att det påverkar din känsla för och av samlag med en tjej nu när du har upplevt detta? Känner du dig sugen att pröva så snart som möjligt igen eller är du "nöjd" för ett tag?
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Oprövad) skrev 2015-08-31 08:54:23 följande:

Så du menar att du genom att avstå från annan stimulans så släppte du fram prostatastimulansen till sin fulla potential? Hur ser staven ut? Klen, grov? Starka eller svaga vibrationer? Hur tror du att det påverkar din känsla för och av samlag med en tjej nu när du har upplevt detta? Känner du dig sugen att pröva så snart som möjligt igen eller är du "nöjd" för ett tag?
    Ja, uppenbarligen så blev det nåt sånt, orgasmerna var i vilket fall helt bortkopplade från k-en. Staven är ganska smal men är tillverkad för ändamålet, "anal fantasy vibrating curve" heter den om du vill googla. Jag har inget vettigt att jämföra med men vibrationerna är något starkare än en eltandborste typ.
    Jag vill definitivt få fler såna orgasmer men tänkte vänta lite, vill absolut inte slita på rumphålet.
    Har ingen riktigt tanke om hur det påverkar sex med en tjej, däremot tror jag att jag eventuell kan ha fått en liten vink om hur en tjejs orgasm kan känns. Beskrev nämligen mina upplevelser för en tjejkompis, som tyckte det påminde om hur hon upplever sina. Om det är så så är det kul :)
  • Ben66
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2015-08-31 12:18:33 följande:
    Ja, uppenbarligen så blev det nåt sånt, orgasmerna var i vilket fall helt bortkopplade från k-en. Staven är ganska smal men är tillverkad för ändamålet, "anal fantasy vibrating curve" heter den om du vill googla. Jag har inget vettigt att jämföra med men vibrationerna är något starkare än en eltandborste typ.
    Jag vill definitivt få fler såna orgasmer men tänkte vänta lite, vill absolut inte slita på rumphålet.
    Har ingen riktigt tanke om hur det påverkar sex med en tjej, däremot tror jag att jag eventuell kan ha fått en liten vink om hur en tjejs orgasm kan känns. Beskrev nämligen mina upplevelser för en tjejkompis, som tyckte det påminde om hur hon upplever sina. Om det är så så är det kul :)
    Ska kolla upp den staven, för den modell jag köpt känns knapt i vibrationsväg.

Fantiserar som fan om att bli påsatt av en riktig kuk Skäms
  • Anonym (Gaby)

Intressant, vill ju ge en sån upplevelse till min man... Men tänker också att prostatan inte är en magisk port till härlig orgasm i sig, om ni förstår vad jag menar? Att det krävs övning och att man förknippar den sortens stimulans med sex. Typ som att jag kan få orgasm av att få brösten stimulerade, det är ju något jag lärt mig med åren och ju mer stimulans de får i sexuella sammanhang desto mer förknippade med njutning blir de. Så om jag bara penetrerar min man lär han kanske inte njuta så mycket, första gången? Eller vad tror ni?

• Anonym (Nyfiken!)
    Ben66 skrev 2015-08-31 16:17:12 följande:
    Ska kolla upp den staven, för den modell jag köpt känns knapt i vibrationsväg.

Fantiserar som fan om att bli påsatt av en riktig kuk Skäms
    Då kan jag rekommendera den varmt, sen har den en riktigt skön "bula" framtill som hittar p-punkten nästan av sig själv ;)
    Vad köpte du för modell?

• Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Gaby) skrev 2015-08-31 18:14:33 följande:

Intressant, vill ju ge en sån upplevelse till min man... Men tänker också att prostatan inte är en magisk port till härlig orgasm i sig, om ni förstår vad jag menar? Att det krävs övning och att man förknippar den sortens stimulans med sex. Typ som att jag kan få orgasm av att få brösten stimulerade, det är ju något jag lärt mig med åren och ju mer stimulans de får i sexuella sammanhang desto mer förknippade med njutning blir de. Så om jag bara penetrerar min man lär han kanske inte njuta så mycket, första gången? Eller vad tror ni?

Hmm, jag tror att du har rätt i att det eventuellt kan behövas några "övningstillfällen" innan det blir riktigt bra. Det tog ju mig nästan ett halvår innan sensationen kom. De första gångerna var jag lite obekväm med alltihopa men i takt med att jag blev tryggare med situationen så kom avslappningen och därmed njutningen. Så jag tror det är viktigt att du får din man att slappna av ordentligt och samtidigt eggar upp honom, då kan det bli skönt tror jag, men som sagt, för min del var det lite spänt och ovant först...
  • Ben66
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2015-08-31 18:19:54 följande:
    Då kan jag rekommendera den varmt, sen har den en riktigt skön "bula" framtill som hittar p-punkten nästan av sig själv ;)
    Vad köpte du för modell?

En sådan här.

Den du har verkar vara ett bra köp, för jag vill ha starka vibrationer mot prostatan

• HasseA
    Ben66 skrev 2015-08-31 19:41:52 följande:
    En sådan här.

Den du har verkar vara ett bra köp, för jag vill ha starka vibrationer mot prostatan
    Problemet med såna där, som jag ser det, är att vibratorn till att börja med är liten och svag, men också att den sitter långt från spetsen, och att materialet är så mjukt att det dämpar ut alla vibrationer. De jag provat av liknande sort som den här, där har man knappt kunnat känna vibrationerna längst fram.

Jag personligen är inte så jättemycket för vibrationer där, utan uppskattar (hittills iaf) mest trycket, men om man är ute efter vibrationer tror jag man måste titta efter andra modeller (precis som jag antar Ben66 menar också).
  • Anonym (Nyfiken!)

En kort uppdatering för intresseklubben:
    Det går lättare och lättare för mig för varje gång jag masserar p-punkten. Sist så kom jag tre gånger hands-free och torrt (plus runk-sprutorgasm efter det) och den tredje torra orgasmen var helt fantastisk! Det är liksom som att hela underlivet pulserar och det skönaste är att jag inte behöver stänga av vibratorn utan kan låta den jobba vidare under tiden. Den enda nackdelen är att jag numera bor i en ganska lyhörd lägenhet så jag vågar inte "släppa ut" känslorna speciellt mycket, vilket jag faktiskt tror hämmar orgasmen. När orgasmen blir som starkast så vet jag verkligen inte vart jag ska ta vägen och känner verkligen för göra orgasmen så "extrovert" som det bara går ;) 
    Nu är väl nästa steg att lyckas spruta handsfree för det har jag inte lyckats med.

Svar på tråden Prostatamassage