Anonym (Oprövad) skrev 2015-08-31 08:54:23 följande:
Så du menar att du genom att avstå från annan stimulans så släppte du fram prostatastimulansen till sin fulla potential? Hur ser staven ut? Klen, grov? Starka eller svaga vibrationer? Hur tror du att det påverkar din känsla för och av samlag med en tjej nu när du har upplevt detta? Känner du dig sugen att pröva så snart som möjligt igen eller är du "nöjd" för ett tag?
Ja, uppenbarligen så blev det nåt sånt, orgasmerna var i vilket fall helt bortkopplade från k-en. Staven är ganska smal men är tillverkad för ändamålet, "anal fantasy vibrating curve" heter den om du vill googla. Jag har inget vettigt att jämföra med men vibrationerna är något starkare än en eltandborste typ.
Jag vill definitivt få fler såna orgasmer men tänkte vänta lite, vill absolut inte slita på rumphålet.
Har ingen riktigt tanke om hur det påverkar sex med en tjej, däremot tror jag att jag eventuell kan ha fått en liten vink om hur en tjejs orgasm kan känns. Beskrev nämligen mina upplevelser för en tjejkompis, som tyckte det påminde om hur hon upplever sina. Om det är så så är det kul :)